12 comentarii

angajat permanent

Gata! Azi am semnat hartia care spune ca sunt angajat permanent la LaboratorieMedicinsktCentrum Gotland  chiar daca inca nu am legitimatie. Insemn ziua in calendar si dau de baut.

12 comments on “angajat permanent

  1. Sa fie intr-un ceas bun!!! Felicitarile le meriti din plin, esti o luptatoare si un exemplu pentru toti. :*

  2. Multumesc mult! Eu ma bucur ca am reusit sa ajung aici. A fost greu, dar a meritat!

  3. Felicitari! pacat ca nu poti sa imi dai de baut!

  4. Felicitari! Sa fie intr-un ceas bun! A fost extrem de greu, dar esti o puternica si ai reusit! Ma bucur mult, mult pentru tine! Si sunt mandra de tine! De cate ori am mai spus-o?🙂 Hehe, o spun ori de cate ori e nevoie, ca meriti! Pupici!

  5. Bravooo!

    Beatrice

  6. Bravo, Mihaela!
    Serviciu plăcut!

  7. Felicitari!

  8. Felicitari. Cand am ciit de tine ca ai facut studii 3 ani de zile, nemaiavand 20 de ani, mi-ai dat sperante si curaj. Sper ca anul viitor, pe vremea asta sa fiu cu dizertatia luata si job. Voi avea 47 de ani!
    Mihaela

  9. Multumesc frumos tuturor si fiecaruia in parte!

    Mihaela, noi doua si multe altele ca noi sunt dovada reala ca se poate. La orice varsta, la orice distanta de casa, cu toate eforturile. Pentru ca merita. Si meritam.🙂

    E atat de bine acasa, e atat de bine la munca, incat nu mai conteaza eforturile prin care am trecut.

  10. Bravo! O meriti din plin!

  11. Felicitari pentru incununarea tuturor eforturilor tale!
    Ma bucur mult pentru tine!

Lasă un răspuns

