6 comentarii

zi libera

Azi e ziua mea libera. In loc de sambata si duminica, cand am lucrat, am avut vineri si azi liber. Azi chiar aveam nevoie. Weekendul a fost plin, dar ieri a fost tare greu. Cred ca a fost cea mai grea zi de cand sunt la lucru. Am fost raspunzatoare de probele acute, era putin personal la laborator, anuntasera doua persoane dimineata ca sunt bolnave si astea sunt cazuri de criza mereu. A fost bine pana la urma, desi prima pauza pe care o luam normal intre ora 9 si 10 dimineata, o jumate de ora, am luat-o pe la ora 10.30 si a durat vreo 20 minute numai. Cand a venit tura de dupamasa la ora 14, eu nici n-am stiut cum a trecut timpul. Am stat aproape toata ziua in picioare si plimbandu-ma intre aparate, inregistrand probe, centrifugandu-le, analizandu-le pe aparatul de biochimie, fugind apoi cu probe la hematologie, coagulare, analizand probe pentru noi-nascuti, validand analize pe toate instrumentele (cele acute), numarand trombocite la microscop. Am primit ajutor la microscop de la persoana de pe hematologie, eu n-am avut timp sa stau jos. Si m-am bucurat ca n-am primit niciun sediment de urina🙂.

Azi ma relaxez. Visez la concediu ce a fost scriind ultima parte siciliana. Citesc informatii despre concediul ce va sa vina. E frig si vant afara, e innorat. Altfel as fi fost probabil la o baie la piscina de langa noi. Sau la o plimbare in oras. Dar pe vant n-am chef sa ies.

Mi-am amintit ca nu v-am prezentat-o pe Cookie, cel mai nou membru al familiei. Morgan nu stie, sa nu-i spuneti!🙂

Intre timp a fost saptamana aglomerata pe Gotland, a fost saptamana Stockholm, vestita pentru opulenta ei. Am fost o seara in portul mic si am gasit plin de barci luxoase, lume care facea discoteci pe barci, cu DJ si fum/abur ca la o discoteca adevarata. Au revenit si placintarii nostri cu langos, magazinul de inghetata e deschis si inghetata ca aici n-am mancat nici macar in Italia! 
Speram in zile mai calde sa ajungem si aici la plaja. Poate duminica ce vine? Sau o dupamasa…mai e o luna de vara aici, in zilele in care nu avem chef de iesit, stam pe terasa casei cu o bere. Si discutam. Facem planuri. Deocamdata de vacanta.🙂

6 comments on “zi libera

  1. Hej! Imi lipsesc postarile tale dese de pe vremuri🙂. Abia asteptam sa scrii despre „noua” ta viata de angajat permanent.

  2. Da, timpul s-a redus drastic. La scoala aveam o gramada de timp. Acum ma trezesc dimineata devreme, muncesc 8 ore si cand ajung acasa e casa, masa, copii, etc. Abia apuc sa dau cate o tura pe net dimineata inainte de plecare si dupamasa dupa ce ajung acasa. la noi munca e munca, nu sta nimeni pe net ca nu avem timp🙂. Nici daca am avea, nu avem voie pe retele de socializare, bloguri, etc.🙂

    O sa scriu, sunt sigura ca o sa apara noutati🙂.

  3. Sa ai o vara minunata si in continuare!

  4. Multumim Loredana, la fel si voua!

Lasă un răspuns

