Lasă un comentariu

cum am incercat sa salvam o pasare

Ieri Diana a salvat din ghearele si gura lui Morgan o pasare. Nu e prima data. A mai fost o data cand pasarica a zburat si a scapat cu viata. Alte dati le-a adus deja moarte. Le lasa ori in fata usii pe prag, ori pe terasa, ba de vreo doua ori a intrat cu ele in casa, pe geam.

Ieri insa, pasarica era speriata tare, nu mai putea zbura, daca o fi zburat. Parea un pui. Era muscata de cap si un ochi nu-l putea tine deschis. Diana a pus-o in garaj intr-o cutie, cu iarba. I-a pus mancare (seminte de la hamster si paine), apa. Aseara se miscase prin garaj, dar cand am ajuns noi acasa era in cutie. Nu s-a mai miscat de acolo. Azi dimineata parea mai OK. Mancase, bause apa. Se misca insa cu greu. Am luat-o in mana, s-a ridicat pana pe degetul meu, a stat linistita acolo. Am lasat-o inapoi in cutie. Am intrebat pe FB ce am putea face. Am primit sfaturi bune, am incercat sa sunam la veterinar. E numai de garda, si robotul care raspunde te trimite sa apesi pe diferite numere, in cazuri acute, daca ai pisica, caine, cal, vaca sau oi. Am sperat ca se va face bine. Dar mai de o jumate de ora, cand s-a dus Diana sa verifice, murise. :((

Nu i-am facut nici macar o poza…dar era o presura galbena. Am aflat dupa ce Silvia ii stiuse numele in suedeza. Eu n-am mai vazut asa o pasare inca.

Silvia a ingropat-o in spatele curtii. Am pus o piatra peste loc, pisicile dadeau deja tarcoale…

Lasă un răspuns

