Lasă un comentariu

de weekend.liber

Weekend liber, afara cald, canicula suedeza. Ovi de garda, eu nu stiu sa conduc masina, inca. Da, desi am carnet. Dar ma straduiesc sa invat. Trebuie sa o fac si pe asta, am nevoie sa ajung la serviciu dupamese si sa vin acasa la ora 22, cand nu mai circula autobuze. Acum peste vara m-ar salva bicicleta, desi n-am folosit-o anul asta inca, e tare aglomerat de masini. Dar dupa ce incep ploile si frigul, nu mai e valabila. Desi multi bicilcesc aici indiferent de vreme, iarna isi pun cauciucuri de iarna pe bicicleta si merg asa. Acum regret ca nu am carnet, am fi mers la mare. Caci desi stam la mare, nu suntem destul de aproape de plajele frumoase. Cea din oras e pietroasa, iar apa e mai murdara. Ar fi autobuze, o sa vad daca am putea merge asa.

O sa lenevim putin pana dupa pranz, o sa facem curat prin casa, mancare, planuri de petrecut dupamasa. Ori la mare cu buzul, ori la piscina noastra de cartier, la 5 minute cu bicicletele.

Si melodia de sambata, sa aveti in weekend superb!

Lasă un răspuns

