1 comentariu

seri de vara

Serile astea de vara sunt magice. Desi peste zi bate vantul si la umbra e racoare, cum vine seara, vantul se potoleste si e tare placut pe terasa. Stam si lancezim, nu ne vine sa intram inauntru. Profitam inca de vara care aici se apropie incet de sfarsit. Inca mai e, saptamana asta se pare ca 2-3 zile, apoi vin ploi…iar de lunea viitoare intram oficial in perioada de toamna gotlandeza. Desi mai putem prinde zilke frumoase si in septembrie. Azi a inceput Saptamana Medievala, ultima saptamana din calendarul verii pe insula. Lunea viitoare va fi pustiu, turistii vor fi plecati si insula in pericol de scufundare :)) isi va reveni la populatia ei normala.

Ieri a fost cald, am fost la mare. Pe Fårö, e mai putin aglomerat. Azi a fost cald din nou dar mai vant si am ramas acasa. Am facut grill, am stat cu animalele prin curte, am pus tara la cale cu un vin rosu si ne pregatim acum de o noua saptamana.

Intre timp am inceput si lectiile de calarie. Prima lectie a fost sa invatam comenzile de care asculta calul, sa il manuim de la pamant: sa mearga in cerc, sa o ia la trap cand ii dai tu comanda si la fel sa se opreasca. A fost tare interesant, iar tipa desi e tanara, se pricepe tare bine la cai.

Si tot intre timp am inceput sa conduc masina. In parcari la inceput, iar ieri am iesit prima data pe drum. Un drum neaglomerat si fara intersectii. Vreau sa imi iau 5 ore la o scoala de soferi, ca sa prind curaj sa ies pe drumul public. Am mare nevoie de masina in zilele in care lucrez dupamasa si in weekenduri, cand nu am cu ce ma deplasa. Deocamdata e ok cu bicicleta, dar recunosc ca am fost lenesa vara asta si n-am folosit-o. Dar mai incolo, chiar nu am cu ce ajunge acasa de la spital.

Astea fiind spuse, sa aveti o saptamana! Cum v-o doriti.🙂

One comment on “seri de vara

  1. Bafta la condus masina…asa sta varu'
    Pupici!!!!

Lasă un răspuns

