7 comentarii

saptamana medievala

Fara prea multe cuvinte, las filmuletul si fotografiile sa vorbeasca.

7 comments on “saptamana medievala

  1. Super fain, mi s-a facut dor de Visby si mi-am amintit ce frums a fost in vizita anul trecut 🙂

    Pupici

    Sisteru'

  2. Frumoase fotografii, Salmi!
    Sper sa mai publici din cind in cind cite un articol, chiar daca acum nu-ti gasesti inspiratia. Asteptam 🙂
    Voiam sa-ti trimit un email, insa n-am reusit. Ma poti ajuta, cumva cu o adresa de email? Iti multumesc mult.

    Crista

  3. Ah, sa stii ca si eu mi-am adus aminte de voi in mai multe randuri, ce fain a fost anul trecut! Pupici multi.

  4. Crista, multumesc. Sper si eu sa gasesc ceva demn de scris. N-am abandonat, doar mi-am luat ceva timp si spatiu :).

    Am pus pe pagina principala un formular de contact, am verificat si mesajul ajunge la mine in email, numai ca in spam…asa ca ar fi bine sa lasi un mesaj aici cand ai trimis. 😉

  5. Multumesc! Am incercat dar nu mi se incarca, de-asta am indraznit aici. Mai incerc si sper sa am noroc 🙂 O sa te anunt si aici pentru siguranta 🙂

  6. Ah, ok…las adresa mea de email aici: salmi.suedia@yahoo.com

  7. Multumesc, ti-am trimis mailul cu pricina 🙂

    Crista

Lasă un răspuns

