Lasă un comentariu

blabla-uri si melodia de samabata

Am stat si am cujetat, asa ca ardeleanul. Nu mi-a trebuit mult sa imi dau seama ca imi lipseste sa scriu. Nu in zilele pline la munca, dar in zilele libere cand pot sa imi trag sufletul, sa imi adun gandurile si sa le pun pe hartia virtuala.

Zilele astea de vara tarzie sunt molcome si blanzi. De luni incepe scoala.

Silvia incepe o noua etapa in viata de scolar, incepe „medelstadiet” care dureaza 3 ani aici: cl.4-a-cl. 6-a. Vor avea profesoara noua, chiar doua sau trei. Sunt doua clase de a 4-a si ideea e sa le cupleze si sa amestece copiii apoi in grupuri mai mici si sa aiba cate o profesoara. Suntem curiosi cum va functiona, e ceva nou si pentru ei, asa ne-au anuntat.

Diana incepe un an mai greu ca cel ce a trecut. Anul doi de liceu (echivalentul cl.11-a in Ro) dar aici e deja pe specialitate. Are multe materii de specialitate (ea e la sectia de stiinte sociale cu specialitatea stiinta comportamentului): stiinte sociale, psihologie, comunicare, filozofie, istorie, sociologie. Ca materie optionala a ales…bucataria! Ca sa aiba si putina relaxare.🙂

Eu ma bucur de florile din gradina si din casa, am tot achizitionat de-a lungul anilor trandafiri, dalii pun in fiecare an, am un crin, muscate si petunii, crizanteme, hortensie. Pe Heidi Klum am luat-o acum cateva zile si sper sa se simta bine la noi. Pe Ingrid Bergman o am de vreo 3 ani, ea se simte minunat. Una din orhidee a inflorit minunat anul asta, are 20 de flori pe o singura ramura! Iar pe Lotta cea norocoasa (lyckliga Lotta, asa e in suedeza) o am din primavara si e superba!

Va las mai jos cateva fotografii, sa vad daca recunoasteti florile🙂. Eu merg la munca, o sambata frumoasa sa aveti! In compania florilor si a muzicii.

Lasă un răspuns

