Lasă un comentariu

la cafea

Am desfacut de dimineata un pachet de cafea, miroase demential si aroma cafelei prospat facute ma trezeste instantaneu. Imi mai pun o portie.

Avem in curtea comuna un prun. Gresesc, avem trei pruni si trei peri, plus doi meri, pe langa alti copaci. Unul din pruni e exact in fata casei noastre, l-am vazut anul asta (ca si in alti ani, dar nu prea am avut timp pana acum sa il bag in seama) inflorind superb, apoi inverzind si acum la mijloc de august surpriza: plin de prune care s-au copt. Am cules doua vase mari de prune deja, am mancat proaspete, am facut gomboti cu prune, am facut prajitura cu prune din primul vas. Al doilea e inca plin in bucatarie si in pom mai sunt prune. Poate fac o dulceata, sa ne indulceasca zilele lungi de iarna.

E o zi frumoasa azi, soare si nori dar calda. Profitam de ea, asa ca va doresc sa aveti zile insorite!

Lasă un răspuns

