6 comentarii

bla-bla-uri din nou

Ador zilele libere! Dar cine nu o face? In sfarsit am timp pentru mine, pentru casa, am timp sa fac ce vreau eu si nu ce mi se cere (adica mi se cerea de la scoala!). Programul arata incarcat de dimineata dar incet am facut din lucruri si ziua de azi arata bine. Afara e soare, imi vine sa iau bicicleta si sa ma plimb, dar pentru ca a inceput scoala azi, Diana a luat-o ea. Da, inca avem bicicleta comuna…

E prima data cand fac dulceata de prune la masina de paine, sunt curioasa cum va iesi. Am dat cu aspiratorul prin casa, cu mopul, am sters praful. Am oparit castravetii sa ii pun diseara la murat. Am sunat la scoala de soferi si mi-am rezervat 5 ore de soferie. Am inceput sa conduc prin parcare si putin pe o strada linistita, dar simt ca am nevoie de o persoana cu pedale in dreapta mea, ca sa am curaj sa ies la drumul mare.

Acum trei saptamani, am inceput lectii de calarie. E putin impropriu spus calarie, pentru ca e o scoala care te invata sa relationezi cu calul, inainte sa te urce pe el. Profesoara e o tipa tanara de tot, in jur de 25 de ani, care are doi cai si care face lectii cu doua persoane odata. Pana acum am fost de trei ori si am invatat sa relationam cu calul si sa il „dirijam” de pe pamant. E foarte interesant, se vede ca tipa face totul din pasiune si din dragoste pentru cai.

Fetele sunt la scoala, e prima lor zi azi…abia astept sa revina acasa si sa le ascult povestile, sa vedem orarul Silviei si ce materii va avea, cum se simte in noua clasa, cu profesoarele noi…

Si iata-ma si pe mine cu calul, in cele cateva poze pe care le am:

O zi frumoasa, cititorii mei!

6 comments on “bla-bla-uri din nou

  1. Bicicleta ca bicicleta, dar scoala de calarie-aka-relationare-cu-calul m-a dat pe spate si m-a umplut de invidie!!! as vrea si eu asa ceva.
    zi buna!

  2. Buna. Nu am nimic de comentat, doar vroiam sa-ti spun ca te mai citesc. Chiar cu drag!

  3. Oh, e ceva ce nu se prea face nici aici…sotul si cea mica fac calarie si la alta scoala, unde i-a urcat direct pe cal, fara lectii din astea de relationare. Unde facem acum (sotul va continua si la scoala veche) e ceva special intr-adevar. Tipa e foarte dedicata si ne place mult cum lucreaza cu caii si cu noi. Chiar am invatat multe, nu visam la asa ceva, nici nu prea imi doream, mi-era frica de cai…Insa ideea de a avea calul propriu si vazand cat le place la sot si Silviei, m-au facut si pe mine sa imi doresc sa cunosc caii.

  4. Ma bucur, o sa scriu cat de des pot si am ce🙂. Scrie doua randuri cand ai timp, voi cum sunteti?

  5. URAAAA! Bine ai revenit !!!

Lasă un răspuns

