6 comentarii

la sorti: wordpress sau blogger?

Mi-a placut mai mult formatul wordpress al blogului. Am mutat aici pentru ca acolo nu mai aveam loc de poze si clipuri, dar mi-am dat seama de ce si am sters ce era surplus, mult. Acum pot continua acolo. Dar vreau sa va intreb pe voi…aici sau acolo? Am pus un sondaj in dreapta paginii. Astept parerile voastre!

wordpress e aici: https://vorbele.wordpress.com/

6 comments on “la sorti: wordpress sau blogger?

  1. Hai ca-mi place, am votat doar trei – decat trei, conform noii gramatici a limbii romane :)) – si fiecare am ales altceva!
    Cu ocazia asta iti urez pentru prima data „buna, Mihaela”, desi te citesc cam de trei ani. Deh, sunt timida si contemplativa!

  2. Hahaha, exact ma uitam si eu mai pe la pranz si ma distram de asta🙂. Dar uite ca s-au mai strans voturi si pana in 1 septembrie astept.

    Bine ai venit Corina! Ne asemanam, sa stii!

  3. Eu te citesc oricum! Sfârșit de săptămână plăcut!

  4. Hej! Am votat🙂
    Ti-am si scris pe celalalt blog un mesaj de „Bun revenit!” :)))

  5. Multumesc, esti draguta. Sfarsit de saptamana placut si tie.

  6. Hej! Foarte bine, o sa vad cum stau voturile la 1 septembrie si o sa ramana asa cum vor cititorii. Eu n-o sa influentez voturile, desi l-am exprimat public🙂. Tu ai fost impulsul, sa stii.🙂

Lasă un răspuns

