11 comentarii

iubitoarea de animale

Cat am fost in concediu, Silvia ne-a anuntat sus si tare ca ea se va face biolog marin. Stiu ca a ramas cu ideea asta din concediul trecut, din Norvegia, cu ocazia safari-ului de balene. Tipa care ne-a fost ghid era biolog marin si lucra peste vara acolo iar Silvia a fost incantata de ea, de ceea ce facea.

Va spuneam ca am inceput lectii de calarie (putin impropriu spus, dar in final asta sunt) cu o tipa. Ea locuieste la 40 km de oras, la o ferma. Acolo au porci, vaci si vitei, pe care Silvia i-a descoperit saptamana trecuta abia. Era o familie in vacanta la ferma si s-a imprietenit cu fetele, erau cam de-o varsta. In plus, a fost cu noi si prietena Silviei si au facut nebunii. Nebunii de copii, dar tot nebunii. Au hranit porcii, viteii, au sarit in fan si ne-a declarat seara ca ea vrea sa isi ia o ferma ca sa doarma noptile in fan. La porci a declarat ca miroase divin (mie imi muta nasul) iar viteii erau cele mai frumoase creaturi de pe pamant. Pentru mine, crescuta intre blocuri si asfalt, e o revelatie viata asta. Si descopar cat de mult imi plac animalele, alaturi de Silvia.🙂

Acum stam si discutam, facem planuri, ii explicam ce inseamna sa ai o ferma. Caci ea mai vrea si gaini, pe langa vaci si porci. Si e tare incurcata acum…ar vrea sa cumpere o ferma cand termina scoala, dar i-ar placea si biolog marin. Sa vedem…o sa mancam pui de la tara sau carne de rechin?🙂

PS: nu uitati sa votati in dreapta paginii, in functie de unde doriti sa continue blogul: aici sau pe wordpress.

11 comments on “iubitoarea de animale

  1. Ce frumos!
    Si ai mei sunt innebuniti dupa animale,aici copii vecinilor au fiecare cate o pisica sau un caiine ,broscuta ceva si baiatul meu vrea o pisica, dar cum casa e inchiriata si mai avem si interdictia cu no pets de la houselander nu stiu cum o sa fac.
    Imi aduc aminte cum incercam si eu cand eram mica sa aduc cate o pisicutza ratacita in casa si o piteam de mama sa nu o vada ca sa nu ma certe si ii faceam culcus in cate o geanta mai mare si mai veche de-a mamei.
    As vrea si eu azi sa ii duc la o ferma de animale ca sa se bucure de ele si ai mei sunt crescuti ca si mine intre beton si asfalturi chiar daca noi stateam la casa.
    Cu drag,
    Ema

  2. Da, nasol cu casa inchiriata…Noi stii probabil ca avem pisica, broasca testoasa (am adus-o din Ro, la un an dupa ce ne-am mutat aici, o aveam deja acolo) si un hamster pitic de curand.🙂

    Sora mea chiar a adus un caine cand eram copii, o catea parasita de stapani si care a stat la noi vreu an, a facut si pui dar din pacate morti…si stateam la bloc. Am dat-o apoi la cineva la casa, era greu sa mergem cu ea afara, nu era castrata si mereu se agatau caini de ea.

    Sa ii duci daca ai unde, cred ca e o bucurie mare pentru ei. Noi aici la casa mai avem arici toamna, mai deunazi am incercat sa salvam o pasare din ghearele lui Morgan dar din pacate a murit…Lumea animalelor e bogata…Silvia admira cat era mica fiecare furnica, melc, vierme, am avut si in casa in borcane, adusi de ea, am avut si broaste…multe de tot! Ce am scris e doar evolutia🙂.

  3. Si eu sunt crescuta intre betoane si sunt fascinata de animalutele de tot felul! In afara faptului ca am avut ferma de pisici, ca nu pot spune altfel lol la bloc, in Ro, aici tanjesc dupa un caine sau pisica, dar nah, deocamdata nu am cum. In schimb, profit de interactionarea cu orice vietuitoare necuvantatoare prin intermediul fotografiei.

    Referitor la pozele de pe instagram, cand le-ai publicat pe facebook, chiar mi-am zis in gand cum sta Silviuta acolo, fascinata sa hraneasca animalutele in grajdul „frumos” mirositor lol Acum mi-ai spulberat misterul lol Cand esti pasionat si iubesti, nu mai simti sau vezi neajunsurile🙂

  4. :)) Asa e, dragostea e oarba dar se pare ca si inodora. Si asta ma duce cu gandul la liceu, cand aveam o colega ce mirosea tare de tot a transpiratie si iubitul ei era bot in bot cu ea toata ziua. Noi restul de tineam de nas cand treceam pe langa ea si ne feream sa ne asezam in spatele ei in clasa :)))). Hahaha, ce comparatie am gasit!

  5. Chiar ca e fascinanta de animale. Eu am crescut la tara, adica nascuta intre betoane cu weekenduri si vacante la tara. Dar tara cu gospodarie sanatoasa, vaci, cai, porci, pui, gaini, gaste. De toate. Plus solarii de legume, ca din aia traiau oamenii. Cu wc in curte, departe, departe, cu apa din put (cea mai buna apa era undeva la capatul satului), cu facut baie in copaie. Adica nu conditiile de acum cand ii aud pe toti inebuniti de cultivat legume si crescut animale. Cu pasarile ma impacam bine, imi placea sa le dau de mancare. Dar vaca si porcul, no way. Nu puteam sta de miros. Plus ca nu mancam carne de porc, vita. Doar piept de pui.
    Biolog marin, interesant.
    Mihaela

  6. Anul asta școlar a început biologia, mai degrabă stiintele naturii, învață flora si fauna nordului e tare incantata de materie.
    Da, biolog marin sa studieze balene.🙂

  7. superb! si eu as fi incantata. bafta in continuare.
    Mihaela

  8. ce haios: iubirea e oarba dar si inodora! ))))
    F frumos ca iubeste animalele, ele sunt cele mai curate si inocente fiinte. Si eu iubesc animalele.
    biolog marin e ceva ff special. Si eu am visat la asta cand eram mai tanara, dar …. in realitate s-a tradus in biomed analytiker. )))
    succese in ce si-o alege. Pupici si toate cele bune de la noi!

  9. Hahaha ce tare faza cu mirosul de la porci divin:))))
    Asta imi aminteste de ce mi-a povestit barbata-miu o data cand el cu vara-su si o iubita a lui vara-su erau in vacanta prin Minessota pe la ferme. Ei, baieti crescuti la tara, erau inebuniti dupa mirosul de balega, fata era doar eww ewww:)))
    ps: intarziata si eu cu cititul.
    te pup

Lasă un răspuns

