3 comentarii

e vineri

Si e dimineata devreme. Ma bucur ca vine weekendul, am avut o saptamana lunga si grea. Printre altele cu un curs de HLR (acel CPR englezesc), am exersat pe papusi si am avut de rezolvat un scenariu. Dar stau si ma intreb cum as reactiona de fapt in realitate…
Apoi am participat la crosul sangelui, poate va amintiti de acum doi ani . De data asta eu nu am alergat, am fost printre organizatori. Dar a participat Silvia, la crosul sangelui, varianta pentru copii.

Zilele trecute am avut calarie si a fost prima data cand am urcat pe cal. A fost o senzatie tare faina, tot ce vreau acum e sa continui.🙂

Si pentru ca weekendul se arata si el cam ocupat, va doresc sa va fie linistit si insorit!

PS. Multumesc celor care au votat. Se pare ca ne mutam, de poimaine.🙂

3 comments on “e vineri

  1. ce e HLR?
    Mihaela

  2. ce e HLR?
    Mihaela

  3. E cum am scris, CPR in engleza. Cardiopulmonary resuscitation: http://en.wikipedia.org/wiki/Cardiopulmonary_resuscitation🙂.

Lasă un răspuns

