6 comentarii

ultima

E ultima postare aici pe blogger, o sa transfer toate postarile pe wordpress si o sa sterg acest blog in cateva zile. Sunt 20 de cititori care au votat, le multumesc mult!

Ieri am sarbatorit suedezeste cu prietenii nostri romani. Kräftskiva sau sarbatoarea racilor. In fiecare an o sarbatoream impreuna cu vecinii, era mare petrecere in curte. Vad ca anul asta insa, nu s-a organizat nimic, nu stiu de ce. Asa ca am organizat noi, acasa. Am mancat raci combinat cu un paj si salata. Si cu galuste de prune🙂. Plus prajitura sultanului, delicioasa! Ultima facuta de prietena mea.

Tot ieri m-a sunat draga mea prietena virtuala (tiza mea, Mihaela). A fost o surpriza tare tare placuta, nu mai stiam de ea si de baietelul ei de ceva vreme si m-am bucurat enorm sa o aud la telefon. Stiu ca citesti aici draga mea, iti doresc tot binele din lume. Si sa ne reauzim cat de curand. Si sa ne vedem tête-à-tête!

O noua saptamana bate la usa, de data asta nu va fi nimic special in afara de calarit, cand vom repeta pe cal si pe jos ceea ce am facut datile trecute.

Va las o melodie pe care am auzit-o ieri, in doua variante, cele mai frumoase (dupa parerea mea) din cele vreo 20 existente. Un englez cantand in franceza si o frantuzoaica cantand in engleza🙂.

6 comments on “ultima

  1. Da, draga mea, citesc din scoarta in scoarta, cum s-ar zice😀, chiar daca uneori cu ceva intarziere. Si eu abia astept sa ne vedem, cel mai probabil vara viitoare, pentru ca Suedia e destinatie sigura de vacanta, am decis de pe acum. Nu de alta, dar trebuie sa gust inghetata de pe Gotland😀. Va pupam pe toti cu mult drag!

  2. Bon, vazut mutarea, vazut cum comentez. Trebuie sa scormonesc acum sa vad cum te pun la favoriti…??

Lasă un răspuns

