12 comentarii

septembrie

Septembrie are multe amintiri…tin minte si acum ultimele zile toride de august de acum 10 ani. Eram cu burta mare cat casa, Silvia se zbatea vertiginos si imi lovea ba rinichii cu capul si mainile, ba stomacul si ficatul cu picioarele. Era o caldura infernala, in jur de 35 de grade zilnic si eu stateam acasa in concediu de maternitate. Seara ieseam mai pe racoare sa ne plimbam, eu cu Ovi, in Gradina Romei in Satu Mare. Apoi brusc, pe 1 septembrie s-a racorit si a venit toamna! Anul asta, desi nu se pot compara situatiile🙂 s-a intamplat la fel. Toamna a venit brusc pe 1 septembrie, ca acum 10 ani…si mi-am amintit.

Apoi septembrie a adus inca o schimbare in viata noastra. Peste trei zile implinim 6 ani de Suedia, de Gotland. Nu stiu cum si cand au trecut, parca a fost ieri!

La aniversarea a doi ani, am scris povestea plecarii noastre. Imi place an de an sa o citesc…parca citesc despre altii🙂.

Si pentru ca am doi cantareti suedezi pe care ii iubesc, ii las sa cante la aniversarea noastra🙂. Daaaa, stiu ca i-ati mai auzit, dar eu nu ma satur de ei! :))

Iar voua, cei din spatele ecranelor, cei care m-ati urmat de-a lungul anilor sau sunteti mai de curand alaturi de mine, va doresc o saptamana frumoasa!

12 comments on “septembrie

  1. Doamne, ce trec anii! Pentru mine septembrie poarta amintiri mai triste, dar tot luna frumoasa ramane! De inceput de toamna, cu nostalgia aferenta ca lasam in spate caldura si soarele verii si ne pregatim de iarna cea lunga si friguroasa. Mai ales aici, pe taram stockholmian. La multi ani suedezi! Visul vi s-a implinit, chiar daca ati muncit pentru el cu varf si indesat! Pupici!

    • Imi pare rau ca pentru tine septembrie are si conotatii triste…

      Da, vara e pe drum spre alte zari, desi pe amiaza inca e caldut si ne rasfata soarele…dar stim ce ne asteapta🙂.

      Multumim mult. Sa fie la fel si pentru voi, pentru toata lumea! Pupici inapoi.

  2. Multi ani fericiti de Suedia in continuare! Cred ca cei mai grei au fost pana acum, cei care urmeaza vor fi mai linistiti, cel putin pentru tine. Vreau si eu, dar mai asteptam, n-a venit inca timpul🙂
    Si mie imi place Melissa Horn… nu atat pentru melodii, cat pentru faptul ca inteleg versurile, are o pronuntie mai clara, pentru astia ca mine, cu suedeza incalcita😀

    • Multumim! Asa speram, ca cei mai grei au trecut. Chiar daca avem in continuare multe de facut, sunt de alta natura si mult mai placute. O sa ajunga si la tine, cu siguranta.🙂

      Asa e, si pe mine m-a cucerit Melissa cu claritatea ei in pronuntie, pe langa versurile aparte si melodiile la fel.

  3. Multi ani cu bine in Suedia!
    Si pentru mine viata in Suedia a inceput la un 1 septembrie, in Lund, acum 13 ani. A trecut deja o viata de atunci🙂

  4. la multi ani fericiti si linistiti!!
    toamna asta va fi de tip ,,indian” adica lunga. e superba vremea, cred ca va fi o iarna moale (sau poate sper, nu cred )))

  5. Asa m-ai cucerit de prima data: citind despre drumul vostru catre insula suedeza.V-am apreciat sincer si m-am ”lipit” virtual de tine. Va doresc multi ani fericiti, plini de satisfactii , sa va bucurati unii de altii pe frumoasa insula suedeza !

  6. Multi ani inainte, fericiti si plin de succese in Suedia.

Lasă un răspuns

