2 comentarii

septembrie inca o data :)

Happy Anniversary!

You registered on WordPress.com 4 years ago!

Thanks for flying with us. Keep up the good blogging!

2 comments on “septembrie inca o data :)

  1. La multi ani fericiti in continuare Mihaela pentru tine si familia ta!
    Citind povestea ta la implinirea a doi ani in Suedia m-a luat plansul stiind si simtind acelasi lucru pe pielea mea de doua ori in cele doua drumuri lungi catre alta viata.
    Primul drum spre aceeasi tara Suedia unde am stat un an dar spre deosebire de tine eu am ramas singura timp de trei luni cu doi copii mici, unul de 2 luni si unul de 1 an jumatate apoi al doilea aici in Scotia unde orice ar fi nu ma simt ca acasa desi cum spuneai si tu condiitiile sunt mai bune ca acasa dar mie imi lipseste tot, parcul unde duceam copii si ne intalneam cu ai mei, parintii, magazinele, prietenii. Desi incet incet am inceput sa ma obisnuiesc dorul de tara e mai mare decat plusurile de pe aici.
    Clar locul meu e acasa.
    cu drag,
    ema

    • Emma, nu fiecare isi gaseste locul intr-o tara straina. iti doresc din suflet sa poti sa te intorci acolo unde simti tu ca e ACASA pentru tine si familia ta. Te imbratisez cu drag si sa treaca timpul ca gandul in tarile straine.

Lasă un răspuns

