6 comentarii

personalfest

In fiecare an, la sfarsit de vara, se organizeaza petrecerea personalului din sanatate . N-am luat niciodata parte. In primii doi ani, am fost prea putin pe la munca si nu eram inclusa in personal. Apoi am inceput facultatea si nu eram acasa in perioada asta, sau chiar daca eram, voiam sa stau cu ai mei. Anul asta, nu m-au „iertat”. Initial nu am prea vrut sa merg, nu stiam cu ce se „mananca”…dar m-au intrebat cateva colege daca m-am inscris si cand am zis ca nu, ca nu prea stiu daca vreau sa merg, mi-au zis ca e „musai”🙂. Si am mers. Mancare extraordinara, bautura la fel (vinul sau berea tare se cumpara separat, asa e la petrecerile suedeze), atmosfera nu mai spun. Mi-a placut mult, a fost si o sceneta pe muzica, facuta de sefii de la sanatate, pe care am filmat-o dar se pare ca a disparut subit din telefon…apoi s-a pus lumea la dans, pe muzica live a unei orchestre.  Eu am plecat, n-am putut sa stau mai mult dar a fost OK. Suficient pentru prima data.

Locatia a fost deosebita de data asta, la ruinele bisericii Sankt Nikolai (din pacate e numai in suedeza) din orasul vechi, care e folosita ca „sala” de concerte vara si se amenajeaza petreceri acolo. Au o curte interioara minunata, au fost mese si acolo afara, faclii, acolo a fost asezat bufetul unde s-a servit mancarea, caci a fost bufet suedez, nu ne-a servit nimeni la mese🙂.

Cateva poze facute in seara asta. Maine avem alte evenimente, voi reveni diseara cu amanunte si cum v-ati obisnuit, cu fotografii. O sambata frumoasa!

IMG_2130

IMG_2134

IMG_2135

IMG_2137

IMG_2141

IMG_2143

IMG_2148

IMG_2150

IMG_2152

IMG_2154

IMG_2156

IMG_2158

IMG_2160

IMG_2162

IMG_2164

IMG_2165

IMG_2167

IMG_2168

IMG_2173

6 comments on “personalfest

  1. Foarte frumos! Nici n-aveai de ce sa nu te simti bine! Pupici!

  2. Frumoasa vreme.
    Si aici (la Papenburg) azi au fost 30 de grade.
    Dupa aia a venit furtuna.🙂

  3. Mmmm, potatis och lingon sylt!🙂 Imi vine cheful de mers pe la … Ikea😀

Lasă un răspuns

