1 comentariu

petrecerea

Invitati au fost de 17 copii. Au venit 12. Am avut ceva emotii cu localul, desi l-am rezervat cu o saptamana si ceva inainte. Intelegerea era ca in jur de ora 11 sa mearga Ovi dupa cheie, la vecinul care are in grija localul. Insa pana la ora 14 acesta nu a fost acasa, deja ne pregateam sa primit „tatarii” acasa la noi. N-a mai fost cazul insa. La 16.30 cand ne pregateam sa mergem la local, dupa ce Ovi si Silvia fusesera acolo si aranjasera mesele si sala, s-au infiintat doi colegi cu biciletele in fata casei. Venisera la petrecere🙂. Invitatiile erau de la ora 17, la local, nu acasa.🙂

Incet, incet au ajuns cu totii. 13 copii de 10 ani. Cu energie cat 100 de copii. Imprastiati care incotro, sarind, zbantaindu-se, dansand, alergand, pe sus, pe jos, in curte, afara…Cativa parinti cand au lasat copiii (desi cei mai multi au venit singuri si au plecat la fel) ne-au urat succes iar altii cand au venit sa ii ia ne intrebau cum am supravietuit. Pai cum? Lasandu-i in pace sa faca ce vor, sa strige, sa alerge, sa sparga TOATE baloanele pe care le-am umflat, sa se bata inainte cu ele, sa manance cat si cum doresc, a fost bufet, sa iasa in curte si sa alerge pe camp pana in padure si inapoi, sa se tranteasca in iarba, sa…, sa…S-au suparat, au plans cate unii, inclusiv sarbatorita (ca un coleg se ia la bataie cu altii si ca ii strica petrecerea), s-au impacat tot ei. Am intervenit la faza cu cearta/bataie/plans ascultandu-i si pe unii si pe altii. Chestia e ca aici la scoala ii invata cum sa se „certe”. E o negociere mai mult, „eu am spus/facut asa dar pentru ca tu…si apoi partea adversa spune la fel…La faza asta, cum eu nu fusesem de fata si erau 100% in contraziceri, n-am vazut altceva mai bun de facut, decat sa anunt pompos momentul tortului si sa ii chem inauntru. O pauza care i-a linistit pe deplin si au reconstruit petrecerea, gasind jocuri si dansand. Cand au venit primii parinti dupa ei, erau in plin joc si dans, ar mai fi stat.

Iata si cateva fotografii, cu foarte multa miscare in ele🙂.

DSCF6034

DSCF6041

DSCF6047

DSCF6048

DSCF6049

DSCF6053

DSCF6061

DSCF6066

DSCF6068

IMG_2275

IMG_2277

IMG_2281

IMG_2283

IMG_2291

O saptamana frumoasa tuturor!

One comment on “petrecerea

  1. Foarte frumoasa petrecere a avut Silvia,cel putin asa am inteles eu din descriere si din poze.Ma bucur ca a invitat toata clasa si au venit asa de multi.
    Va pupi

Lasă un răspuns

