2 comentarii

timpul fuge

Abia acum, cand lucrez 8 ore pe zi, 5 zile pe saptamana, realizez ce inseamna sa nu mai ai timp. Timp de care dispuneam inainte, de cand am venit in Suedia. Nu ca ma plang, e o constatare.🙂

Saptamana asta a fost plina iar, doua ore de soferie dupa serviciu (da, merge bine, abia astept sa ajunga carnetul sa pot sa merg cu masina noastra pe strazi), calarie, sedinta cu parintii (de data asta la Silvia). Iar weekendul asta a fost Fårönatta, adica Noaptea insulei Fårö. E ultima zi de sezon pe insula insulei si sunt deschise toate magazinele si restaurantele pentru ultima data, pana la miez de noapte. Am ales sa mancam intr-un loc pastrat ca in anii 50-60, plin de masini si frigidere vechi, butoaie si pompe de benzina, cu muzica rock-and-roll si unde se prepara niste gallettes excelente, cu nume mari: Elvis, Jimmie D, Brando, Marilyn, Garbo🙂. Apoi am mancat clasica gotlandeza – prajitura cu sofran si am ascultat muzica live. M-am indragostit de perechea de manusi bej din poza dar erau mult prea scumpe, asa ca am luat altele, negre cu funda🙂. E un magazin special pe Fårö, ne place sa mergem vara, dar atunci ochim ce sa cumparam la sfarsit de sezon, cand e reducere🙂.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Si o veste buna pe saptamana asta. Am primit in sfarsit nota pe lucrarea de diploma, o taraganez din iunie pentru ca am avut de corectat…am fost eu in concediu, pe cand am venit a plecat profa si de la mijloc de august am mai primit de trei ori la corectat, la interval de 2-3 saptamani. Ultimele dati pentru doar un cuvant sau doua pe care profa sigur ca nu le vazuse din prima…Si ca un bonus, e obligatoriu la noi la facultate sa publicam lucrarea. Asadar lucrarea e publica dar numai abstractul. E in suedeza, abstracul e scris in lucrare si in engleza, dar eu am ales sa se publice in suedeza. Acum atept sa imi vina diploma acasa si apoi sa pot aplica pentru legitimatie.

O saptamana cat mai buna va doresc!

2 comments on “timpul fuge

  1. Bună dimineața, Salmi!
    Îmi place să ”te aud„! este atâta ”pace ”în ceea ce spui Ai realizat multe, mă bucur mult pentru tine!
    Să fii iubită!

Lasă un răspuns

