6 comentarii

de pe la munca

Azi ar fi fost prima mea zi libera (in afara de weekenduri) dupa vreo 6 saptamani. Obositor si plictisitor sa lucrezi numai de dimineata (stiu, majoritatea asa lucreaza, dar eu de cand am descoperit programul asta flexibil la laborator, imi place mai mult), 5 zile pe saptamana. Insa ieri m-a intrebat sefa daca nu pot lucra azi tura de seara, caci colegul meu e singur, nu stiu cum au omis sa puna pe cineva…am acceptat dar am cerut ziua de luni libera. Si s-a facut. Schimb echitabil spun eu. Dar e a doua oara cand sunt programata sa incep sa invat pe prelevare de sange si cand nu „iese”. Oricum, am invatat multe in astea doua luni jumate de cand muncesc, mai am in fata ani buni sa invat🙂.
De saptamana viitoare intru in programul facut de mine, cu seri, weekenduri si zile pana la 18. Programul ni-l facem singuri, e foarte flexibil, totul e sa ai 38 de ore lucrate pe luna, in care sa intre 8 ture se seara/weekend. Poti incepe la ce ora vrei, sa termini la ce ora vrei dar majoritatea lucreaza 7.30-16 sau 8-16.30. Turele de dimineata de la 7 (eu nu mi-am luat, nu pot sa ma trezesc asa devreme) si cele pana la ora 18 (asta in zilele de luni-miercuri) sunt socotite jumate de tura de seara/weekend. Dupa ce toata lumea si-a facut programul de lucru (e un program pe computer, se poate accesa si de acasa) se cumuleaza toate si unde sunt mai multi pe aceeasi tura (serile/weekendurile si diminetile de la 7 lucreaza doua persoane in laborator, noptile-eu inca nu pot lucra nopti, e nevoie de mai multa experienta-si dupamese pana la 18 o singura persoana) sau lipsesc persoane pe ture, se rearanjeaza de fiecare in timp de doua saptamani. La final, trebuie sa fie toate turele ocupate. Daca nu, persoanele care nu au destule ture de seara/weekend, etc luate, se pun automat.

Acum avem in lucru saptamanile in care sunt incluse Craciunul si Revelionul. Desi sunt zile libere de la stat, la noi nu se socotesc ca zile libere, trebuiesc acoperite. Suntem liberi daca vrem, dar sunt trecute ca minus la totalul orelor. Am luat sa lucrez tura de seara in 25 decembrie. Sper ca am scapat cu atat, pentru ca lucrez in rest destul de mult. Oricum am ore in minus pe care va trebui sa le recuperez mai incolo. Dupa concediul multasteptat din ianuarie!

Uitam, conduc masina cu spor, in sfarsit il pot conduce si pe Ovi. :))) Mai am inca trei ore la scoala de soferi, dar de cand am primit carnetul din Ro (lunea asta) am condus si masina personala pe strazi, nu numai in parcari. Inca nu indraznesc sa merg singura (azi ar fi fost o ocazie buna), dimineata inca nu am condus spre munca, ne grabim mereu…dar am condus inapoi spre casa, ieri am facut chiar performanta de a intra in parcare la supermarket cand era plin de lume, am parcat si apoi am plecat tot eu si am condus pana acasa. Ajutor de nadejde am in Ovi, e clar. Dar incet-incet cresc eu mare!🙂

Un weekend frumos va doresc. Si pentru ca Melissa lanseaza saptamana viitoare noul album pe care astept si eu sa il primesc, cu autograf, va las in compania ei.

6 comments on “de pe la munca

  1. E bun programul asta flexibil, mai ales ca te avantajeaza. Eu prefer, ce-i drept, sa fiu matinala, chiar foarte matinala, decat sa lucrez pana seara. Dar suna bine ce povestesti tu acolo si, ce-i mai important, te simti bine. Si asta conteaza enorm! Bafta in continuare cu orele de soferie. Incet-incet bifezi intreaga lista cu dorinte care-si asteptau cuminti randul. Canta frumos Melissa, trebuie sa recunosc si am ascultat melodia ei cu placere. Pupici!

    • dadada, mai e fotografia pe lista, asta urmeaza dupa soferie, pe la anul candva sper…

      Abia astept noul CD al Melissei, tare imi place cum canta.

      Pupici si weekend placut!

  2. Felicitari pentru toate realizarile tale!Te admir!Un weekend placut !

Lasă un răspuns

