3 comentarii

doua zile libere

Am doua zile libere, in mijlocul saptamanii…le luasem cu un scop precis, care mai apoi s-a amanat. Cred ca am mai zis ca la laborator e un sistem foarte fain, noi ne facem singuri programul cum vrem, dar cu doua-trei luni inainte. Acum de exemplu lucram la orarul de mijloc de noiembrie incolo, pana la mijloc de ianuarie. Sunt perioade de cate 6 saptamani in care suntem obligati sa luam minim 8 ture de weekend sau seara/noapte. Sunt ture de dimineata de la 7 (persoanele termina mai repede de 16.30) si pana seara la 18 (persoanele incep la 9 sau 10 dimineata) care sunt considerate jumatati de ture. Putem lucra si 7 ore in cate o zi daca vrem sa plecam mai repede, totul e ca suma pe o luna jumate sa bata cu cate ore trebuie sa lucram. Nu stam peste program fara sa fie nevoie, in general nu e…intram si iesim de la munca cu cardul de acces in laborator si fiecare minut in plus sau in minus se contorizeaza. Se numeste FLEX si minutele in plus sunt bune caci adunate iti rezolva o eventuala ora/jumate de ora plecata mai devreme pentru diverse probleme…pentru ca te ceri sa pleci, dar orele lipsa sunt contorizate in programul tau.

Planificasem sa pun azi varza la murat, dar vreau sa cumpar mai intai un recipient mai mare, daca gasesc. Anii trecuti nu prea am avut timp sa caut, am folosit doua galeti de plastic cu capac, verzele taiate in doua. Sa vad daca pot upgrada🙂. Ramane pe maine, azi Ovi e plecat la Stockholm si eu inca nu plec singura cu masina. Mai trebuie sa cresc in ale soferiei🙂.

Asa ca stau acasa, ma dau pe net, fac mancare, spal haine, fac putin curat. Si citesc, nu prea am timp de citit in ultima vreme, vreau azi sa profit de libertate. O sa ma uit diseara la Anatomia lui Gray, ne rasfata suedezii cu doua episoade din noua serie. Ah da, si o sa vorbsc cu mama dupamasa.🙂 Suficient pentru o zi libera?

Maine mai vedem, pe langa varza ce mai iese…

Zile senine de toamna sa aveti!

3 comments on “doua zile libere

  1. Ce program dragut ai🙂 Si mie mi-e dor sa citesc, insa in ultima perioada sufar mult din cauza ca n-am timp… Am un program tare aiurea si mereu trebuie sa fac mancare pentru zilele ce urmeaza si apoi rufe si altele… Spor la pus varza😀

Lasă un răspuns

