20 comentarii

s-au miscat repede!

Si de doua zile suntem (si) cetateni suedezi! Putem sarba(u)tori, yeeeeee!!!!

1385272_10151883213462910_95409234_n

20 comments on “s-au miscat repede!

  1. Ti-am spus eu sa aveti rabdare….felicitari!!!!!

  2. Ei, frumoasa hartie😀 Felicitari! Acum aveti de sarbatorit, cum zice Vlad al meu: trebuie udata😉

  3. Felicitari, Mihaela. Ati putut pastra si cetatenia Romana?

  4. Buna treaba! Danezii nu,n-accepta doua,acum au pus si ei problema in discutie,dar mai e cale lunga pana la realizare,daca e. So I still only have my Romanian one,desi is aici de 13 ani.

    Ai revenit pe wordpress?

    • Aaa, nu stiam de danezi…am o verisoara care locuieste in Danemarca, ma intreba aici pe blog daca am pastrat cetatenia romana…

      Da, am revenit, blogger mi se parea prea anost. Aici nu mai aveam spatiu, am mai cumparat🙂.

  5. Bravos! Cred ca sunteti foarte mandri si aveti si de ce, pare ca a fost un drum lung, dar frumos.

  6. felicitari!! ma bucur pt voi!!
    De acum incolo va va fi mai usor!

Lasă un răspuns

