9 comentarii

invalmasite

Astept cu nerabdare sa treaca inca doua saptamani din cele 6 pe cat am prima schema pe care mi-am stabilit-o singura. Nestiutoare de incepatoare, mi-am luat prea multe ture de seara si weekend astfel incat in saptamana ce a trecut si in cele doua ce urmeaza (ba sa nu fiu absurda, saptamana ce vine lucrez mai normal, am si tot weekend-ul si vinerea libera, dar cealalta saptamana e mai nasoala) iar am seri si weekend. Sigur, compenseaza cu cate o zi libera in timpul saptamanii, dar nu e deloc ca un weekend.

In plus, colega mea de facultate care a primit job aici la laborator incepe in 11 noiembrie si eu ii voi fi „fader”. Fader e un concept nou pentru mine, nu stiu exact cu ce se mananca, e prima data cand cineva nou angajat la laborator va avea un fader. Mi s-a spus ca eu voi fi persoana pe care ea o va intreba tot felul de lucruri legate de munca si ce o nedumereste pe ea. Sa vedem cum va functiona.

M-am inscris la un curs la Stockholm, in noiembrie, despre analiza de diabet si metoda plus instrumentele folosite. Sunt curioasa cine sau cate din cele trei cate ne-am inscris vom primi OK-ul sa mergem. Hmmm, e cam haos la noi daca o persoana nu e la munca (se imbolnaveste sau intervine ceva neprevazut) asa ca nu vad cum ne-ar lasa pe toate trei, chiar si doua e mult…dar avand in vedere ca e numai o zi, cine stie. Pentru mine ar fi prima data si mi-ar placea sa mai merg cu cineva.

Copiii au vacanta saptamana viitoare. Putina relaxare pentru ei, putin jobb pentru Diana, vineri sunt libera si mergem sa ne facem pasapoartele suedeze.

Conduc singura deja fara probleme, saptamana trecuta am acaparat de tot masinuta Suzi, ma simt bine cu ea si capat incredere si dexteritate tot mai multa.

Vineri am fost la chef cu colegii, a fost petrecere iraniana. Avem o colega din Iran si a pregatit mancare traditionala pentru noi toti, plus un desert din cele 5 feluri a fost pregatit tot de ea. O sa primim retetele la munca, una din ele stiu ca e Ghormeh sabzi (sunt retete pe net daca sunteti curiosi), celalalt o sa il aflu saptamana viitoare. Au fost tare bune, o sa le incerc si eu acasa. Ca desert iranian au fost curmale umplute cu nuci, incalzite si servite cu un sos de ulei de masline cu faina. Delicios! Ne-am prostit, am avut concursuri, am cantat (niste versuri teribile de chef, am ras cu lacrimi) si am povestit, am ras in primul rand.

Eu am facut furori cu salam de biscuiti la munca, acum trebuie sa duc reteta si sa fac pentru toata lumea. 🙂

In final va doresc sa aveti o saptamana calma si frumoasa. Si va las sa fredonati pe ritmurile lui Avicii.

9 comments on “invalmasite

  1. Ce dragut, mi-ai facut pofta de salam de biscuiti! N-am mai mancat de anul trecut, o sa incerc sa-l fac si eu 🙂 Multumesc pentru idee, o saptamana minunata iti doresc :*

  2. N-am mai prestat un salam de biscuiti de un an, cred! 🙂 Tu cum il faci?
    Imi place mult melodia asta, imi da o stare de bine de fiecare data cand o ascult.
    O saptamana faina sa ai!

    • Nela, eu asa fac: 400 g biscuiti din aceia tip petit-beurre ii sfaram la robot dar am grija sa ramana si bucati pe care le rup cu mana daca sunt prea mari. Adaug ce ne place noua: cacao e musai, 2-3 linguri si apoi cea mica vrea fara nimic :), cea mare vrea cu stafide, mai pun si coji de portocale confiate (sunt de gata la magazin), dar se pot pune si nuci, rahat sau esenta de rom pentru aroma. Pun pe foc mic 100 g unt cu 140 ml lapte si un dl zahar (ca 100 g) pana se topeste zaharul. Rastorn amestecul de biscuiti in oala in care am topit untul (trebuie o oala mai mare ca sa incapa) si amestec bine de tot sa se incorporeze bine. Rastorn amestecul cat e cald pe o folie de plastic si rulez ca un salam, il strang bine ca sa se adune tot „maglavaisul”. Il las la frigider cam o ora sa se intareasca si gata! Pofta buna :).

  3. Fader suna ca „tata”. Un fel de mentor s-ar traduce?
    Mersi de reteta de salam xo :*

  4. 🙂 biscuim salam, am inteles! 🙂 rulat si apoi taiat feliute si lasat asa! si abia apoi degustat.

Lasă un răspuns

