15 comentarii

bucataria in cutii

Azi am inceput sa strangem bucataria in cutii. De luni vin mesterii la lucru, vom face bucataria noua 100%. Nu stiu inca cum ne descurcam cu tot, unde punem aragazul provizoriu si frigiderul, ca sa avem ceva mancare totusi. Inca golesc dulapuri, sertare, arunc lucruri nefolositoare si vechi, casa a devenit deja neincapatoare si cu fundul in sus. Sa vedem cat dureaza totul, noi speram sa putem gati de Craciun in bucataria noua…

Silvia m-a ajutat azi la cateva dulapuri, trebuie sa remarc artista din ea in tot ce face.

Cutia ei:

IMG_2580

Si cutia mea:

IMG_2581

Ieri a mai dovedit o data cat de bine se pricepe la machiat. A facut proba pentru Halloween:

IMG_2567

IMG_2576

IMG_2578

Weekend frumos la toata lumea!

15 comments on “bucataria in cutii

  1. Poti sa faci poze cu „inainte” si „dupa” renovare:))
    Ce fain s-a machiat. Si-mi place si baia, foarte moderna.
    Xo weekend placut

  2. Abia astept sa vad finalul. Imi plac mult proiectele ce contin amenajarea interioară🙂 Silvia e din ce in ce mai frumoasa si mare. Te pup, weekend placut si un inceput de saptamana minunat :*

    • Da, a inceput de vreo doua luni, a fost multa munca de cautare in spate, o sa scriu si despre asta.🙂

      Multumim mult, asemenea si tie! Pup tare.

  3. Silvia e o artista, intr-adevar! Eu m-am prins ca s-a machiat singura, inainte sa citesc comentariul tau de pe facebook. Ceva imi spunea ca e opera ei. Cat despre aranjatul cutiilor, a ta arata a gospodina care vrea sa termine cat mai repede cu balamucul lol Pentru perioada imediat urmatoare nu te invidiez, dar simt ca voi avea ce admira la sfarsit! Nu e placut deloc tot tambalaul asta, dar e necesar! Si rezultatul va merita, sunt convinsa! Rabdare iti doresc! Pupici!

    • hehehe, pai tu o cunosti virtual de atata vreme, e usor de inteles ca ai intuit ca era opera ei. Adevarul e ca e maestra la machiaj, chiar la cel de zi sau de seara. Mi-a zis ca ma invata si pe mine🙂. Ea a invatat de pe youtube🙂. Se mai machiaza acasa sa isi faca „mana”🙂 si cand merge la discoteci sau petreceri.🙂 Da, au discoteci la un fritids la o scoala de langa noi, au tot felul de activitati si jocuri, pe langa dans. E vineri din doua in doua saptamani si ii place tare mult.🙂

      Cu bucataria, trebuia deja sa facem ceva, era bucataria de cand e casa, de mai bine de 30 de ani🙂. Abia astept sa o vad gata, e tambalau mare acum, speram sa nu tina mult. Pupici multi!!!!

  4. I hear you sister! Noi ne-am mutat cu toata casa 700 de km si inca mai avem de despachetat. Apt in care ne-am mutat nu se compara cu cel de inainte, e cu o camera mai mare dar fara balcon inchis. Apt e nerenovat si vechi si compania de locuinte a decis ca trebuie renovat. Vor schimba podele in dormitoare si bucatarie, vor inlocui tapetele in toata casa ( dormitoare, hol, living, bucatarie), trebuie refacut tavanul din baie si renovata complet debaraua. Plus ca vor sa inlocuiasca dulapurile din bucatarie. Blaturile le-au schimbat deja. Mi-e groaza de cum va fi, unde depozitam tot, unde dormim, cum facem curat….

    • Roxana la butoane, asta am uitat sa mai zic. Te pup si tin pumnii sa iasa bine!

    • Rox, chiar ma intreba Diana azi ca ce ne-am face daca ar trebui sa ne mutam ???? No way, n-avem de gand!🙂

      Aveti si voi destule, nasol ca nu au aranjat apartamentul inainte sa va mutati voi, asa va tine pe loc cu despachetatul…

      La noi se impunea mai demult renovarea si reinnoirea bucatariei, e veche de cand casa, de mai bine de 30 de ani…pana acum n-am putut, dar acum i-a venit randul. Pupici multi si sa va aranjeze cat mai repede apartamentul!

  5. Spor la treaba!Cu ajutoarele pe care o ai va merge treaba ca pe roate!

  6. Eu ma bucur ca incepeti…inseamna ca veti avea o bucatarie de invidiat cand va fi gata,sper sa fie mai repede decat de craciun..
    Rabdare,si atunci totul va fi bine.
    Va pupi

  7. Buna Mihaela,
    Te regasesc aici, pe forum nu am mai intrat de mult, am fost foarte ocupata si dupa vacanta de vara am avut si niste problem de sanatate.
    Bucataria arata superb, mie nu prea mi;au placut bucatariile acestea cand am venit, dar acum, la un de la sosire, mi se par incantatoare, ca sa nu mai vorbesc de la latura lor practica.
    Adevaratul motiv pentru care comentez aici si nu in alta parte este…Silvia! Frumoasa si inspirata, demna de modelul ei matern. Noi am fost in Romania de Halloween, a fost frumos si acolo, dar as fi fost curioasa sa petrecem ziua aici si sa vedem
    cum e.
    Spor la treaba si sa va bucurati cat mai repede de bucataria voastra nou-nouta!
    Cristina

    • Crissy, imi pare rau de problemele de sanatate…parca si baiatul tau a avut probleme, de ati plecat in Ro la analize de streptococ parca?

      Multumesc, abia asteptam sa fie gata! Mie mi-au placut bucatariile IKEA de cand le-am vazut, locuiam in Ro inca. Visam mereu sa am una asa.🙂

      Silvia creste si evolueaza, are tot felul de idei „crete”, creatoare. O sa vedem unde ajungem cu asta🙂. Multumesc mult de complimente, le intorc inzecit!

      Multumesc, numai bine. Daca ai timp, sa intri pe forum, a mai inviat putin activitatea acolo in ultimele zile. Te imbratisez, multa sanatate iti doresc.

Lasă un răspuns

