12 comentarii

de unde am plecat…

…cu bucataria. A trecut o saptamana de cand cautam lucruri prin cutii, nu le gasim pe toate si stam sa ne gandim oare o fi in cutia de langa scari sau in cutia de langa geam sau mai rau in cele din garaj (cutare sau cutare lucru). S-a intamplat cand am sfarsit prin a merge la magazin sa cumparam ceva ca nu era de gasit si aveam nevoie de acel „ceva”. Cel mai nasol a fost ca am cautat in toate cutiile de doua ori la rand, cablul de la oala electrica si el statea pitit in spatele masinii de paine. Dar l-am gasit intr-un final, cand eram deja „consolata” ca orezul in lapte ce il propusesem pentru cina va ramane pentru o data nedefinita…

Am plecat de aici:

IMG_1623

IMG_1624

Si dupa o saptamana (mai precis 4 zile, ca mesterul a fost liber vineri, a participat la motocros enduro, cel mai mare din nordul Europei, ce s-a tinut aici pe Gotland) suntem asa:

IMG_2614

IMG_2615

Sper la sfarsitul saptamanii viitoare sa fie mobila la locul ei, poate si plita electrica. Urmeaza in ordine: podeaua, mobila, blatul, aparatele electrocasnice. Sa vedem cat reuseste mesterul sa faca pana vinerea viitoare.

O saptamana frumoasa tuturor!

12 comments on “de unde am plecat…

  1. Sper sa reuseasca cat mai mult si sa aveti cat mai repede o bucatarie noua si moderna,unde sa gasiti tot ce aveti nevoie…..va pup

  2. Succes mesterului sa faca treaba buna si repede😀

  3. Ce draguuuut😀 Imi place mult, abia astept sa vad ce se mai intampla, desi nu imi placea faianta, mobila veche mi se pare ok, adica arata bine🙂 O saptamana minunata :*

    • Daaaa, faianta aia era nasoala, bucataria era veche, de cand e casa, din 1980.🙂 Probabil in poze arata bine, dar in realitate nu prea. O saptamana frumoasa si tie, multumim!

  4. Dap, e destul de frustrant sa stai cu bucataria in cutii dar cel mai important e ca nu e moloz, mizerie etc. Bucataria anterioara era destul de fotogenica, acum doar tu stii cum era si in realitate😉 Important e ca rezultatul sa fie pe masura asteptarilor. Oricum transformarea pare majora din descrierile tale. Rabdare si… pupici!😉

    • A fost moloz si e praf inca…am sters in weekend dar inca se mai aduna. Acum nu se va mai face nu stiu cat praf, dar mai e de lucru la tavan si de acolo cred ca se va mai face. Transformarea e 100%, nu ramane nimic din vechea bucatarie decat cateva aparate mici si lucrurile din dulapuri aflate acum in cutii🙂. Pupici multi, multumim.😉

  5. Daca e inceput se va si termina!Noroc ca nu stati toata ziua acasa!Spor la treaba!

  6. Salut! Iti citesc cu interes blogul. Am dat de curand peste un articol…cel putin radical, despre anumite aspecte ale vietii in Scandinavia. Iti las linkul aici http://c-tarziu.blogspot.com.es/2013/10/viitorul-familiei-in-romania-prin.html
    Sunt curios care e parere ta. Multumesc.

    • Bine ai venit Aurelian! Am citit de cateva zile articolul, am avut o discutie cu mai multe persoane, pe FB, in legatura cu asta. In linii mari, eu n-am auzit niciodata de minunile ce le spune femeia, ea pare dezorientata si e foarte adevarat ca o mama ramasa fara copii poate spune/face orice sa ii obtina. Eu cred ca e mai degraba vorba de neintelegeri la nivel de culturi, nu avem de unde stii ca ceea ce spune femeia despre cum i-au fost luati copiii, e chiar adevarat. Insa iti spun sincer ca eu de asa enormitati nu am auzit de cand sunt aici. Si eu sunt imigranta, am copii, am avut colege la scoala, imigrante, am si acum colege imigrante la munca dar niciuna nu si-a pierdut copiii.

      Eu ma gandesc ca daca vii intr-o tara, atunci te conformezi legilor acelei tari, altfel sigur ca risti sa ramai fara copii. Adica nu ii bati, nu ii fortezi sa faca lucruri ca asa vrea „muschii tai”, nu ii pui sa se casatoreasca la 10, 12 ani si alte lucruri care sunt in afara legii in Suedia de ex. O romanca a raspuns pe FB ca ea stie o familie de romani care era sa ramana fara copii in Suedia pentru ca ii puneau pe copii sa faca lectii si nu ii lasau sa se uite toata ziua la tv. Iar copiii probabil s-au plans la scoala, profesorii au inteles ca ccc copiii sunt stresati de parinti si uite asa vestea asta aiurea a ajuns mai departe si cica sunt sub supraveghere stricta. Copiii nu le-au fost luati. Probabil se si exagereaza de catre autoritati, dar de unde nu e foc, nu iese fum, mai adaug eu. Insa nici vorba de sute de mii de copii de care spune rusoaica.

      E parerea mea, citind articolul, desigur.

Lasă un răspuns

