8 comentarii

cu pasi mici, dar siguri

Asa cum ii sta bine unui nou nascut, ca doar va fi noua 100%.🙂

Saptamana trecuta mesterul ne-a anuntat ca din cauza zgarieturii pe partea din fata a blatului(zgarietura mare, datorata neglijentei transportatorilor) crede ca nu va putea folosi partea aceea de blat si ca va trebui sa o schimbam. Sambata am studiat problema pe toate partile (eu si Ovi) si am concluzionat ca s-ar putea. L-am anuntat pe mester ca dupa calculele noastre ar merge sa taie bucata aceea jos, sa puna partea taiata in perete si sa vada daca poate potrivi cele doua bucati astfel incat sa pice intr-un loc potrivit „lipeala”.

Luni a fost ziua podelei. Marti „cutiile” montate saptamana trecuta au fost urcate pe perete, iar cele de jos montate la locurile lor. In prima faza, arata ca o incapere cu cutii🙂. Miercuri mesterul a fost liber, iar joi si vineri a montat usi, sertare, aragaz si plita, a fost electricianul si le-a legat la curent, asa ca de azi am liber la gatit! Yeeeee!!!!

Marti mesterul a studiat chiuveta si ne-a anuntat ca nu se potriveste in mobila noastra. Ovi a studiat iar ce si cum, el o alesese si scria clar ca e pentru spatiul ce il aveam noi in dulapul respectiv. Si da, pana la urma s-a potrivit!

Mai e inca de lucru, mesterul zice ca merge greu cu montatul, e model nou-nout scos de Ikea acum in septembrie si n-a mai montat pana acum, cica se deosebeste destul de mult de modelul vechi. Merge cu pasi mici dar siguri!

IMG_2618

IMG_2620

IMG_2621

IMG_2622

Un weekend frumos si insorit!

8 comments on “cu pasi mici, dar siguri

  1. e super faina mobila!Sa o folositi sanatosi !!da ce model este, de e asa greu de montat???modulele sunt aceleasi, doar usile sunt noi!Daca stiam ca ai nevoie de un meserias , iti faceam o vizita sa iti dam o mana de ajutor, noi suntem la a 6 a mobila de bucatarie montata din module!

    • E noul model Metod, lansat in septembrie. Nu ma pricep deloc, noi n-avem timp de bibilit mobile🙂. Am vazut insa ca merge greu, am fost acasa vineri pana la pranz ca am lucrat dupamasa. Mesterul zicea ca o bucatarie din aceea model vechi o monta in 2 zile.🙂

      Oioioi Olimpia, pai chiar ca sunteti meseriasi! Noi de asa ceva nu ne apucam, nu avem nici timp si nici rabdare, nu ne nici pricepem…am montat mobilele din restul casei singuri, dormitoarele adica…dar la bucatarie mi se pare mult prea complicat, nu e numai de asamblat ci e de potrivit la linie, la agatat mobila pe perete, am vazut ca si cea de jos e montata in spate…

      Dar puteti veni in vizita si fara sa aveti ceva de montat!🙂

  2. Vai cat e de frumoasa mobila! Pe gustul meu! Cat despre timpul alocat montarii ei, daca mesterul nu a mai asamblat acelasi mobilier de mai multe ori, se justifica incetineala de care da dovada. Important e ca sunteti pe drumul cel bun. Se contureaza incet, dar sigur, bucataria mult visata. Si e frumoasa tare! Si de bun gust! Pupici!

  3. Bunaaa!
    Lipitura este putin in stinga plitei ?
    In week-end am asamblat si noi mobile cumparate in week-end-ul precedent : am avut nevoie de o scula performanta penutr a da gauri in beton , ca sa fixam mobila – protectie impotriva cutremurelor si maimutelor de casa (a.k.a. copii).

    • Da, exact, acolo e, in mijlocul sertarelor. Inca nu e finisata, nu e lipita inca ci doar asezata cant la cant. Sper sa nu se vada asa cand va fi gata🙂.

      Harnicilor! Bravo, sunteti buni. La noi nu sunt pereti de beton, numai de gips-carton dar a trebuit sa intareasca, sa schimbe portiuni pentru ca era vechi de 30 de ani totul si cica nu mai corespunde standardelor🙂.

Lasă un răspuns

