2 comentarii

putinul de saptamana asta

Atat a avansat bucataria in saptamana 3-a. Cum am zis, mesterul a lipsit doua zile, iar vineri ajutorul care trebuia sa vina sa il ajute sa mute partea suspendata a mobilei de pe partea lunga, cu hota (ne-am dat seama dupa ce am vazut-o montata ca o vrem mai sus) a fost bolnav. Speram ca saptamana viitoare sa avem si aparatele la locul lor si in functiune, sa se apuce zugravul de treaba lui. Iar eu sa scap de cutiile in care nu mai gasesc nimic…

IMG_2624

Si pentru ca e sambata si n-a mai fost demult melodia de sambata, am inceput sa ascult formatia preferata a Silviei la ora actuala. Am avut un déja vu de pe vremea cand aveam eu 18-20 de ani si tin minte cum au explodat melodiile in Ro dupa revolutie si toate pustoaicele de 10-12 ani erau indragostite de New kids on the block sau Backstreet boys.🙂

Iata-i pe noii New kids:

2 comments on “putinul de saptamana asta

  1. Hihihi si nepoata-mea Isabella (8 ani) ii asculta. Ma tot intreaba „de cine iti place”?:))))
    Foarte faina o sa fie bucataria cand o fi gata. Usa aceea din dreapta o vopsesti/ schimbi? Parca e alt stil pe langa bucataria moderna.

    • :)))

      Usa voiam initial sa oschimbam. Apoi am vazut ca e o usa buna de fapt, din lemn, am hotarat sa o vopsim, in alb. Si tocul la fel. Da, se potrivea cu stilul bucatariei dinainte, acum nu mai merge defel.🙂

Lasă un răspuns

