10 comentarii

Bucataria-saptamana a 4-a

Cand au inceput, mesterul sef🙂 a zis ca bucataria va fi gata in 3 saptamani. Au trecut 4 si eu (inca) sper ca saptamana viitoare sa fie gata. Oricum, ma consolez ca pana de Craciun SIGUR! va fi gata🙂.

In sfarsit am umplut marea majoritate a dulapurilor si sertarelor si am mai scapat de cutii. Frigiderul si masina de spalat vase nu sunt functionale inca, electricianul vine numai dupa ce e gata zugravul cu munca. Cel din urma s-a apucat vineri de treaba si a spacluit tavanul. Probabil luni va termina tavanul si va incepe sa puna tapetul. Si sa vina faiantarul, avem si faianta cumparata. Am insa apa rece si calda la chiuveta, am scapat de spalatul vaselor in baie!

A durat ceva mai mult pentru ca: a trebuit sa mute partea suspendata mai sus, a trebuit sa construiasca in jurul frigiderului, ceea ce a tinut putin in loc lucrurile.

Mai lipsesc usa de la hota (o vom comanda ulterior, nu stiam initial daca putem pune usa acolo in locul „usii” de metal ce o avem acum), cea de la masina de spalat vase (nu s-au potrivit ceva piese care sa faca sa culiseze usa si vin saptamana viitoare), cateva rafturi intr-un dulap in care comandasem sertare dar care nu se potrivesc pentru ca e nevoie sa se deschida usa mai multe de 90 de grade, iar la noi nu se poate, fiind perete acolo.

Iat-o la sfarsitul saptamanii a 4-a.

IMG_2624

IMG_2633

IMG_2635

IMG_2638

10 comments on “Bucataria-saptamana a 4-a

  1. E foarte frumoasa! Sa o stapaniti sanatosi! Te pup!

  2. Frumos!Gatitul e o placere in asa bucatarie!Va pup!

  3. e restaurant in buna regula. tu esti sefa in bucatarie cand incepeti?🙂

  4. Bucataria e frumoasa cat despre mesteri …am o sila de ei niciodata nu se tin de cuvant referitor la termenul lucrarii ba mai iau si cate o lucrare doua in paralel desi sunt deja intarziati la cea prezenta.

    • Sunt si lucruri care intervin pe parcurs si de care nu stiu nici ei la inceput. La noi au fost si chestii din astea. Plus ca e cam greu sa evaluezi de la inceput exact. Nah, noua ne-au zis 3 saptamani, dar eu m-am pregatit pentru mai mult, caci stiam ca nu au cum termina. Daca ziceau 6 saptamani, poate nu ii mai angajam🙂. E o strategie cred, nu are de ce sa iti fie sila. Decat sa nu te pregatesti niciodata pentru ce spun ei. Cand am facut baia, ne-au zis o luna. Si a durat doua luni jumate. Au mai fost si bolnavi, au mai fost intarzieri si in livrarea mobilei, etc.

Lasă un răspuns

