2 comentarii

cum (nu) ne place matematica

Azi Silvia a stat acasa, au avut liber de la scoala ca au avut profesorii zi de comunicare, ceea ce in Ro se numeste „cerc pedagogic”. Drept „rasplata” i-am dat sa faca 4 pagini dintr-o carte suplimentara, gen culegere, din care exerseaza cand si cand. Dialogul cu ea azi, in jurul exercitiilor a fost asa, via SMS-uri:

IMG_2656

IMG_2657

IMG_2658

IMG_2659

IMG_2660

Sunt cateva greseli de typo. Nu vrea carti pentru ca are destule in biblioteca si vrea sa le citeasca mai intai pe acelea, nu pentru ca nu ii plac cartile :). Si da, trebuie impinsa, stimulata, orice…ca sa faca putina matematica. La suedeza si engleza in schimb zbarnaie, e la nivel de clasa a 6-a la citit si scris in ambele limbi. Si retine foarte usor lucruri la stiinte sociale si stiintele naturii. Inca tabla inmultirii cu cifre mari nu e bine fixata si de asta i se pare greu la mate. Aici nu se invata tabla inmultirii, se bazeaza pe exercitiu mult si retinerea automata a rezultatelor inmultirii. Pacat, mie tabla inmultirii mi s-a parut nasoala cand am invatat-o dar apoi n-am mai uitat-o niciodata. Azi pana si calculatorul o luase razna si nu ii facea inmultirile cum trebuia :)).

2 comments on “cum (nu) ne place matematica

  1. Matematica nu s-a prins neam de mine, never ever! Si m-am straduit! Am petrecut zeci de ore cu tone de exercitii si probleme pentru ca aveam o profesoara in generala care ne dadea de la o zi la alta o groaza de pagini de lucrat. Si degeaba! Dar cu ceva tot am ramas! Pe vecie! Cu tabla inmultirii 😀

    Amuzanta conversatia voastra, E clar ca e o artista si un om de litere, indiferent de ce drum va alege mai tarziu! Pupici multi!

Lasă un răspuns

