16 comentarii

90% gata, 100% functionala

V-ati prins! E vorba de bucatarie. Aseara am finisat pana pe la ora 23 curatenia in bucatarie, am mai asezat prin dulapuri, Ovi a montat masa si l-am ajutat la scaune, e gata putem spune. Mai e putin tapet de pus in partea de sus, a trebuit comandata o noua rola, trebuie pusa usa de la masina de spalat (vineri dupamasa au sosit accesoriile) si cam atat. E functionala 100% !

Edit: am uitat ca mai avem de pus lampa din tavan, e comanadata si vine saptamana viitoare, de cumparat suport de perdele si perdele, mai e de pus o bara metalica pe faianta, pentru diverse accesorii.

IMG_2664

IMG_2669

IMG_2672

IMG_2673

IMG_2675

IMG_2676

16 comments on “90% gata, 100% functionala

  1. Ce draguta e! Sa o stapaniti sanatosi! Desi a durat ceva, conteaza ca acum e asa cum v-ati dorit-o! Cat despre tapetul cu orhidee, trebuie sa spun ca te invidiez la maxim! lol Te imbratisez! Pupici!

    • Multumim Gabi! Daca ai stii cat am invartit cataloage cu tapete, studiat pe net, mers la magazin si vazut la fata locului…eu voiam ceva mai vesel, cu rosu-portocaliu, era exact acelasi model cu orhidee in diverse combinatii. Pana la urma toata lumea din casa a zis ca e prea tipator, dar la orhidee n-am renuntat :)).

  2. Imi place frigiderul tau enorm de mult! Cand ma mut imi iau si eu.

  3. E superba!!!! Imi place atat de mult, totul se potriveste perfect, plus ca e super mare bucataria sau cel putin asa pare. Frigiderul e foarte tare😀 Te pup! S-o folositi sanatosi si bucurosi🙂

  4. Foarte bine a iesit totul,e o bucatarie foarte frumoasa.Sa va bucurati de ea.
    Va pupi

  5. Niiiiiiiiiice. Superb a iesit! Tapetul e mortal!
    Sa o folositi cu placere multi ani de aici inainte🙂

  6. Buna seara !
    In aceasta seara te-am descoperit sau (ca sa fiu mai precisa) v-am descoperit si m-am hotarat sa-ti scriu pentru ca mi-a placut povestea voastra de viata. Daca se poate sa discut in particular cu tine, as aprecia.
    Pana atunci iti pot spune doar atat: fiica mea a plecat in Suedia. Singura, fara sa stie limba si fara sa cunoasca pe cineva.
    Va doresc sa fiti la fel de frumosi si sa fiti sanatosi, sa va cresteti fiicele si sa va bucurati de fiecare clipa petrecuta impreuna !
    Iti multumesc pentru ca te-am descoperit !

  7. Buna,
    Foarte furmos v-a iesit. Sa aveti pofta buna🙂.
    Intrebare : care e faza cu tapetul asta omniprezent in Suedia ? Mie mi se pare o chestie enervanta pentru ca daca vrei sa-l schimbi e complicat (nu mai zic ca si pusul nu cred ca e floare la ureche). Eu sint adeptul vopselei lavabile. In casa, cind ne-am mutat, am spalat peretii cu apa, dero si perie (de fapt o matura cu peri de plastic) si am bagat lavabila peste vechea lavabila. A fost super usor.

    • Multumim!

      Nu stiu faza cu tapetul, stiu insa faza cu podelele. :)) Suedezii sunt un popor plin de alergii, au si „patentat” alergii necunoscute in restul lumii. Ai auzit de altergia la curentul electric? Ei bine nici eu, pana nu am ajuns aici. Avem un pacient care vine periodic sa i se ia sange pentru analiza, care e alergic la curent electric. Trebuie sa stingem becurile cat de mult putem in sala de prelevat sange, sunt ferestre deci e OK, dar si in laborator, musai pe o raza de cateva sute de metri sa fie „curent electric” free. Persoana locuieste intr-o casa fara curent, se incalzeste cu lemne, etc.

      Ei bine, probabil zugraveala are se ea ceva legat de alergii. Dar poate nu numai. Poate tine de eleganta, frumusete, nu stiu. Pana am ajuns aici nici eu nu ma gandeam ca vreau tapet. Casa cand am cumparat-o, era numai tapet in ea. Am fost si mai uimiti sa aflam atunci ca exista tapet peste care se poate zugravi si ca norocul al nostru in camere asa era. Pentru ca atunci nu aveam bani sa tapetam peste tot, am zugravit noi, cu lavabila. In toate camerele. Bucataria, holul de jos, spalatoria, aratau OK si le-am lasat in pace. Pana acum, cand am vrut sa renovam bucataria. Nu stiu cum, dar nici n-a incaput vorba de zugraveala, tapetul e ceva…altceva. Plus ca modele din astea cu orhidee, sau dungile fine ce le avem in restul tapetului nu ai cum le face din zugraveala. Voiam neaparat peretele asta care e gol sa il avem cu un tapet cu model. Ca au ajuns orhideele pe tapet si ca nu sunt colorate, e o poveste intreaga :)).

      Aici nu trebuie spalati peretii, toti sunt de gips-carton, nu exista nicaieri zugraveala clasica.🙂

Lasă un răspuns

