10 comentarii

de ziua mamei

Azi e ziua mamei mele, implineste ani frumosi si sanatosi.

Mama mea draga, desi ti-am spus la telefon, iti mai urez sanatate (stii ca e mai buna decat toate!), viata frumoasa si lunga, sa ajungi sa iti cunosti stranepotii. Abia astept sa ne vedem in ianuarie, sa te strang in brate si sa te pup.

Petrecere frumoasa azi si sa te gandesti la mine cand mananci tiramisu! Si pentru ca nu am cum altfel, iti trimit virtual un buchet de flori. Pupici multi multi!

1201267_mega

10 comments on “de ziua mamei

  1. Multumesc scumpa mea.Si eu abia astept sa ne strangem in brate.Va pup pe toti..

  2. Hehehe, cum te simti printre sagetatori?😀 Sa iti traiasca mama, sa fie sanatoasa, sa va bucurati impreuna cand va vedeti. Pupici! :*

  3. La multi ani mamei tale!

  4. Hehe, berbecii se inteleg bine cu sagetatorii! Asa ca e o gasca pe cinste la voi acolo! Mami, sa traiesti sanatoasa si voioasa si sa te bucuri, ca si pana acum, de istetimea si tenacitatea fetelor. 4 la numar! La multi ani fericiti si impliniti!

  5. Cu intarziere, ii doresc si eu lui ‘Mami’ multa sanatate si sa se bucure de voi. Astept si eu cu emotie sa va revedeti si sa va strangeti de mana in Ianuarie.

Lasă un răspuns

