6 comentarii

cum o sa merg la un concert

Sau din tema „ce nu face un parinte pentru copilul sau”. 🙂

Nu l-am ascultat decat tangential, rar de tot si nu pot spune ca stiu vreo piesa de a lui. Stiam ca vine in concert in Visby dar am pe lista alti cantareti la care m-as duce si nu am putut, pentru ca ocolesc Gotlandul :(. Stiam cat de mult isi doreste Diana sa il vada in concert, dar la cel de aici limita de varsta era 18 ani. Pana saptamana trecuta, cand Diana a aflat ca limita de varsta s-a schimbat la 16 ani, cu conditia ca minorul sa fie insotit de un adult. Adica un minor, un adult, nu se pot duce in gasca :). Da, strategie de vanzare de bilete cu siguranta, inteleg acum de ce alti artisti ocolesc insula, mai ales in perioada asta a anului…

In tot cazul, Diana a mai trecut printr-o dezamagire cand m-am uitat pe orarul meu si…lucram de seara in ziua concertului. Singura sansa era sa reusesc sa schimb cu cineva. Am pus un bilet cu dorinta (avem un loc special la munca unde se lipesc bilete de catre cei care au nevoie sa schimbe ture), am intrebat pe colegii care imi sunt mai apropiati dar care rand pe rand mi-au zis ca le e imposibil si au trecut doua zile fara nicio veste. Intre timp Diana l-a intrebat si pe Ovi care se gandea acum cum sa faca, el avand calarie in ziua concertului, care se termina cu 30 minute inainte de inceperea acestuia. Cand vestea cea buna a venit ieri dupamasa, Mos Nicolae a adus-o! O colega, una dintre cele la care ma asteptam cel mai putin, mi-a zis ca ea poate schimba tura de zi a ei cu tura mea de seara! Intre timp, azi mi-a mai scris o colega ca poate schimba tura de miercuri seara cu mine, am colege de treaba. 🙂

Acum ma pun la curent cu muzica lui…Håkan Hellström, caci despre el e vorba:

6 comments on “cum o sa merg la un concert

  1. Bravo pentur eforturi. Dar… ce cinta „monsieur” de e nevoie de insotitor ? Oare o sa-ti de si o pereche de antifoane pe care sa le utilizezi pe copilul din dotare „dupa caz” ? Sau pinza din aceea de pus pe ochi pentru dormit (nu stiu cum ii zice) ?

    • Chiar nu canta nimic indecent, am vazut concerte de ale lui la care era plin de pustoaice de 12-15 ani. O fi ca e mai tarziu seara dar poate si o preventie a autoritatilor fiind un motiv bun de betiveala a adolescentilor…habar nu am. In Stockholm limta de varsta e 16 ani, fara insotitor, in concert care tine de acelasi turneu.

      M-am distrat insa la antifoane si panza de pus pe ochi :)).

    • Am intrebat-o pe Diana. Concertul e la sala de club in interiorul salilor de concerte la noi, se serveste alcool si de asta e interdictia de varsta. 🙂

  2. Foarte bine ca te poti duce…sunt convinsa ca te vei distra si va fi unul din cantaretii tai favoriti 🙂

  3. Distractie placuta! Eu vineri ma duc la concert, la Indochine, dar n-am nevoie de insotitor de cativa ani buni 😀 Este foarte placuta atmosfera, daca nu trebuie sa stai in fata printre adolescenti. Eu mi-s cucoana mai in varsta si vreau sa stau pe scaune, in spate, ca nu vreau sa ma pup cu frumosul. 😀 E fain, sa stii, la concerte 🙂

    • Multumim! Cred ca printre adolescenti voi sta, daca merg ca insotitor al unuia :). Desi aici e in sala, pe scaune, nu e stadion.

      Distractie placuta si tie!

Lasă un răspuns

