4 comentarii

De Sarbatori, de pus la cutia cu amintiri

Prajitura e facuta de ieri (cea din postul anterior, desigur!), sarmalele fierb incetisor pe foc, cozonacul dospeste la caldura si gandurile mele se duc catre pachetele de sub brad care asteapta cuminti sa fie desfacute. Ovi lucreaza azi, il asteptam sa vina acasa ca sa desfacem cadourile impreuna. E primul an cand ne impartim cadouri si nu mai trebuie sa ne furisam serile pe afara sau sa ne inchidem in camere, sus, ca sa vina Mosul🙂.

Cadourile au poposit sub brad de duminica si luni seara, imediat cum bradul a fost facut si ele ambalate. De atunci le studiem, fetele incearca sa ghiceasca ce au primit: „pachetul asta e moale, sunt ceva haine in el :)”, „cutia asta cred ca stiu ce contine, are exact dimensiunea si forma unui obiect ce l-am scris pa lista”. Da, fetele au scris fiecare cate o lista dar vor primi si lucruri pe langa, sa fie surpriza mai mare.

Eu in schimb habar nu am ce voi primi. N-am facut lista, am zis ca nu imi doresc nimic special si orice e bine primit. Sunt curioasa, dar stiti cum???? CURIOASA!

Stiu ca am postat pe FB fotografii din casa si cu bradul, am trimis felicitari prietenilor si familiei, am pus o felicitare pe FB dar casuta mea virtuala ramane blogul. Aici gasesc oricand, orice amintire.

Craciun Fericit tuturor! Cadouri multe, masa bogata, copii nerabdatori sa vina Mosul si satisfactii din plin la desfacerea lor. Petrecere frumoasa si ne „revedem” dupa. Cu drag.


bild


Click to play this Smilebox collage
Create your own collage - Powered by Smilebox
Personalize a free collage

Si un colind special, imi place accentul ardelenesc pe care il are Narcisa Suciu.🙂

4 comments on “De Sarbatori, de pus la cutia cu amintiri

  1. Frumos!!!🙂 Craciun fericit ! P.S. Minunata felicitarea si iti multumim si noi! Va pupam si spor la cadouri🙂

  2. Craciun fericit! si distractie placuta la desfacut cadourile. Si ale noastre stau cuminti sub brad de sambata.

Lasă un răspuns

