10 comentarii

La multi ani cu sanatate si iubire!

Nu, n-o sa fac niciun bilant. Stiti cu totii, cei ce ma cititi, ce a insemnat 2013 pentru mine. L-am asteptat inca din 2010 toamna, fara nicio gluma. A fost anul cand visul avea sa se implineasca. Ma rog, unul din ele, poate ultimul…poate. Caci momentan nu imi doresc nimic altceva decat sanatate. Am inteles de-a lungul anilor si experientelor, cat e de importanta, ca fara ea si fara dragoste, nu e nimic. Nu, nu ajunge dragostea, e nevoie de dragoste SI sanatate.

Ca un paradox, tocmai azi am aflat ca o colega de-a mea are cancer, ca vineri a inceput tratamentul cu citostatice. E de varsta mea, cu 2 sau 3 ani mai mare. Cu doi copii mai mici ca ai mei. O femeie vesela, frumoasa, buna, intr-un cuvant extraordinara. Am un nod in gat cand scriu…acum doi ani am trecut si eu prin spaima asta a cancerului. Am asteptat vreo 2 luni cu „cutitul” deasupra capului, pana am aflat ca nu e nimic. Nu stiu cum e sa primesti vestea ca „da, din pacate e cancer”, eu o stiu numai pe cea buna…dar nu pot sa nu ma gandesc la A, colega mea. Am simtit ca e ceva cu ea, am vazut-o de cateva saptamani ca nu e in „apele” ei, ca ceva o macina, parea obosita, suparata…stiam ca nu are probleme acasa, cu sotul, i-am vazut impreuna si stiam din povestile ei ca e un om bun. Copiii la fel. Aveam lucruri in comun…emigranta si ea, chimista, voise sa faca si ea scoala sa devina BMA dar n-a putut pleca de langa familie, a fost angajata cu cateva luni inaintea mea pe post de chimist la laboratorul de analize de apa. Ne vedeam in pauze si povesteam des. In ultima vreme insa povestile ei au fost mai putine, se vedea ca o preocupa ceva. Am tot vrut sa o intreb, dar n-am gasit momentul si apoi parca imi suna ciudat sa o intreb „ce se intampla cu tine?”…ca azi sa aflu. Va incerca sa vina la serviciu si in timpul tratamentului, atat cat va putea. Nici nu stiu cum sa o privesc, cum sa ii vorbesc, ce sa ii spun…

Asadar, in aceasta zi, nu pot sa va doresc mai mult decat sa ma cititi sanatosi in anul ce vine si sa fiti iubiti si sa iubiti la randul vostru. E ceea ce imi doresc si mie, nimic mai mult. Nu am planuri, decat sa traiesc zile frumoase alaturi de cei dragi.

La multi ani cu sanatate si iubire!

Happy-New-Year-2014-Messages-For-Family

10 comments on “La multi ani cu sanatate si iubire!

  1. „La multi ani!” Mihaela, un an nou fericit cu multa sanatate alaturi de familie. M-ai intristat cu povestea de mai sus. Sper sa invinga boala.

    • Ii doresc din suflet sa invinga boala. Mi-e ciuda ca suntem atat de neputinciosi, in momente din astea suntem mici si neputinciosi…

      La multi ani Marina, sa fie un an cum vi-l doriti.

  2. Nu suntem nimic pe lumea asta! La multi ani si tie si familiei tale, sa fiti cu totii sanatosi si fericiti, restul vin de la sine🙂

    • Asa e, mici si efemeri. Doar in momente din astea ne dam seama…

      La multi ani, mult succes mai departe, esti unul din cei care vor ajuta semenii sa invinga boli. Imbratisari calde.

  3. Ai mare dreptate, Miha! Conteaza enorm sa fii sanatos! Din pacate, din ce in ce mai mult aud de persoane bolnave de cancer. O boala crunta care loveste nemilos, din ce in ce mai des. Indiferent de varsta. O veste trista dar speranta trebuie sa invinga mereu. Sper sa fie o luptatoare colega ta si sa aiba o sansa la o viata fara prea mult chin. Si, bineinteles, la insanatosire. La multi ani, un nou an lin si plin de bucurii iti doresc! Pupici!

    • Eu prin prisma meseriei ma invart intre bolnavi. Chiar daca le vedem numai analizele, in vedem involuand sau evoluand, ii vedem de la inceput, pe drum in sus si in jos…m-am tot pregatit sa scriu dar nu am gasit cuvintele…e greu. Dar e altceva cand un apropiat al tau se lupta, tu stii bine ce spun.

      La multi ani Gabi, sa fie la fel si pentru voi. Te imbratisez.

  4. La multi ani si un 2014 fructuos! Dar mai ales, abundand de sanatate!😉

  5. LA MULTI ANI !!!!!Ai dreptate ,sanatate sa fie ca restul se rezolva mai usor.
    Asa ca La multi ani cu sanatate si bucurie !!!!!
    Va pup cu drag.

  6. Sanatate, dragoste, noroc, viata si multa speranta…

Lasă un răspuns

