10 comentarii

Un an nou cat mai bun!

Seara de Revelion a inceput pe la ora 19, cand am fost gata cu pregatirile si ne-am asezat la masa. Aperitive, fel principal si desert. Vi-l arat pe ultimul, care e sugestiv🙂. Decorat ca deobicei, de Silvia. Ne-am uitat la tv la filme pana s-a facut vremea sa plecam in port la artificii, unde le-am facut concurenta cu desfacutul sampaniilor. Da, sampaniilor, caci si copiii beau, nu-i asa?🙂 Apoi acasa din nou, cu desert cu branzeturi si sampanie, la tv pana ne-am schimbat in pijamale si am zis ca e timpul. De somn.

Morgan a disparut ca de obicei pe la pranz, agitat deja de petarde si bubuieli, care incepusera pe ici pe colo. N-a aparut decat dupa ce totul s-a linistit, pe la 2 noaptea. Atunci m-am dus si eu la nani, fara griji.

Cam asta a fost…liniste, mancare, galagie, iar mancare, iar liniste…

Un an nou cat mai bun sa fie, pentru noi toti!!!!

IMG_2810

IMG_2813

IMG_2815

IMG_2818

IMG_2819

IMG_2821

IMG_2823

IMG_2854

10 comments on “Un an nou cat mai bun!

  1. LA MULTI ANI!! Un An Nou fericit.

  2. La multi ani! Un An Nou Fericit si cat mai bun alaturi de toti cei dragi!

  3. zilele astea au fost la știri informații despre apocalipsa vikingă. pe 22 februarie cică au spus vikingii că se va sfârși pământul. și se derulau ideile avansate de vikingi.
    am început să râd, amintindu-mi cum am petrecut apocalipsa mayașă…
    probabil și pe cea suedeză o voi petrece la fel… (mai știi, nu? că doar nu ți s-a întâmplat atât de des să fii bombardată cu mesaje ca atunci! cel puțin așa îmi imaginez eu!)
    un an bun, bun de tot, ca cea mai bună delicatesă pe care o adori tu!🙂

    • Hahaha, la noi nu se stie nimic de apocalipsa vikinga :)). Daca ai restante de citit aici, poti petrece cu placere si apocalipsa asta noua in acelasi mod ca pe cea maiasa :))).

      Asa e, a fost prima data cand am primit comentarii la postari veeeeechi si multe in aceeasi zi :)). Sper sa nu fie si ultima.🙂

      Asemenea! Te pup

  4. La multi ani!🙂

  5. La multi ani, si un an mai bun!
    sa va bucurati de fiecare clipa minunata din viata voastra!

    P.S. sunteti niste frumoase, pozele sunt deosebite😉

Lasă un răspuns

