4 comentarii

Sa traiesti 100 de ani! Si dupa?

Intamplari comice de azi. La munca, doi din cei 3 barbati (ba 4, ca unul a fost angajat ieri :)) ce lucreaza in laborator, si-au sarbatorit ziua de nastere. Ce se face la noi? Se aduce tort sau prajitura. Azi am avut si una si alta, primul de la un coleg celibatar, de 49 de ani, care a cumparat un tort foarte gustos si prajituri de la celalalt coleg, mai in varsta, putin peste 60 de ani, care face singur prajituri. Poate numai prajitura asta, nu stiu🙂. Foarte gustoasa, o face in fiecare an de ziua lui (am mancat si anul trecut).

Asa, dar m-am luat cu vorba…in suedeza cantecul de „la multi ani” e asa:

Ja, må hon/han leva1525218
Ja, må hon leva
Ja, må hon leva ut i hundrade år…

Ceea ce inseamna: Sa traiasca, sa traiasca, sa traiasca 100 de ani!

Suedezii cu care lucrez eu sunt simpatici de tot, caci dupa ce am incheiat au inceput intrebarile (e drept ca si eu ma gandisem la asta dar am tacut)…ok, si ce se canta unuia care a trecut de 100 de ani? In Suedia sunt destul de multi…:)).

Apropo de asta, un anunt in ziarul local, un deces. O femeie de 88 de ani. Ghiciti cine era pe primul loc in anunt, la familie??? Da, da, mama femeii! Care are nici mai mult nici mai putin de…106 ani!

Cea mai in varsta femeie ce a trecut prin „mainile” mele cu analizele, avea 104 ani!

4 comments on “Sa traiesti 100 de ani! Si dupa?

  1. La multi ani Salmi! La multi ani tie si familiei tale frumoase! sa ai un an bun, rodnic si mult mai usor decat cel de anul trecut dar cu satisfactii pe masura. amuzante istorisirile tale🙂

  2. Hihihi, o intamplare asemanatoare pe facebook acum cateva luni, nu mai stiu cui i s-a urat „sa traiesti o mie de ani” si omul a raspuns „numai atat”?
    Si eu am zis, pai stai ca de fapt esti nemuritor, pentru ca daca in fiecare an ti se ureaza 1000 de ani limita se muta de la an la an si n-o sa prinzi niciodata mia si inseamna ca esti nemuritor:))
    Asa si cu 100 de ani:))

Lasă un răspuns

