16 comentarii

criza de timp

Afara e primavara, mugurii stau sa explodeze si primulele au inflorit, dar mie inca mi-e drag sa vad bradul impodobit. Probabil ca va ramane asa pana la sfarsitul lunii. 🙂 Nu-mi arde acum sa ma gandesc la rearanjarea casei…

Asta pentru ca simt ca am intrat in criza de timp. Citesc si recitesc cu frenezie pe net ultimele informatii despre locurile unde vom ajunge in apropiatul nostru concediu. Desi am citit de vreo 6 luni incoace tot ce se putea citi, e nevoie de un refresh…ce prize sunt acolo, e nevoie de adaptor? E malarie, plase de tantari? Sa nu uit sa cumpar dezinfectant pentru maini, servetele umede, pastile de diaree…sa nu uitam sa luam o lanterna…

India_travel_guide_-_14th_Edition920804_Large1 Ma uit inca o data pe site-ul hotelului, ah, avem wi-fi :). Nu, n-avem mic dejun dar nici nu ne trebuie…in prima zi o sa rontaim ce avem cu noi, a doua zi ne trezim devreme sa prindem trenul si a treia zi la fel, sa prindem avionul. Si ajung la pozele apartamentului unde vom sta 10 zile…scrie ca avem internet si aer conditionat. Bucataria arata dotata cu de toate, rewie-urile spun ca e un loc superb. Ah da, sa nu uit sa pun cartea pretioasa, groasa cat o biblie, de la Lonely Planet. Si o lanterna, cica se ia des curentul. Haine putine, subtiri, acolo e vara desi e iarna :). Costume de baie. Prosop de plaja. Sunt multe de explorat in zona, o cascada, cica se pot hrani maimutele acolo, un parc cu elefanti, am gasit pana si un waterpark dar e la ca 50 km de locul unde stam noi. O sa vedem cum ajungem acolo.

Hmmm, restul va povestesc cand ajung inapoi. 🙂 Aveti grija de voi!

16 comments on “criza de timp

  1. Macar va avea Morgan unde sa stea la umbra…adica sub brad.
    Precis va fi super concediu.
    Pupici

  2. Wow, chiar ma intrebam zilele trecute unde ati decis sa va aventurati anul acesta. Acum am primit raspunsul! SI chiar ca astept cu si mai mult interes postarile tale de calatorie ulterioare. Calatorie placuta! Pupici!

  3. Cum de gasiti tot locuri din astea periculoase pentur vacantele de „vara” ? Bine iti zicea cineva : insulele Canare nu sint suficient de calduroase ?
    Sa aveti parte de un concediu placut si fara incidente!

    • Pai Insulele Canare sunt insulele Canare, nu sunt India :). Nu poti descoperi lumea mergand doar in locuri caldute, am fost in nenumarate pana acum. Si nu poti vedea Taj Mahal in insulele Canare :). Cateva din motive, dar sunt mai multe.

      Multumim mult!

  4. acum mi am amintit de ce am prins eu drag de voi. dincolo de familia frumoasa si de tot ce transmiti imi plac povestirile voastre din calatorii. sigur va fi o evadare superba si aceasta. va doresc numai intamplari minunate si frumoase !

  5. Aaaa, ce dragut ca mergeti in India 🙂 Eu vreau sa vizitez tarile nordice, imi doresc foarte mult. Printre care si Suedia, as vrea sa incep cu Danemarca 🙂
    Nu ma tenteaza India, sincer. Dar ma bucur pentru voi, mult de tot. Pup!

    • India e ceva special, trebuie sa vrei sa ajungi acolo. Poate dupa ce treci prin tarile europene o sa vrei si altceva ;). Multumesc, pup si eu.

  6. Drum bun si vacanta de vis! 🙂

  7. drum bun, vacanta placuta!!

  8. Drum bun! Vacanta frumoasa!

Lasă un răspuns

