3 comentarii

Acasa

Da, acasa e cel mai bine! Dar daca am fi putut ramane inca pe atat in paradisul din Goa, numit Varca, ar fi fost bine. Soare, caldura, mare, plaja, mancare buna, relaxare, un dolce far niente perpetuu…

Dar a trecut repede, am ajuns din nou acasa, direct de la 35 de grade la -5 si zapada. Nu multa, dar zapada. Cand am plecat, venea primavara.🙂

Totul a fost bine, desi am plecat putin bolnava de acasa. In ultima vreme nu ma simt bine cu stomacul si in decembrie am avut trei episoade de stat acasa, in ianuarie exact cu doua zile inainte de plecare altul. Am plecat neputand sa mananc aproape nimic si eram speriata de gandul ca as putea petrece concediul intr-un spital din India. Dar am rezistat aproape bine (am mai avut un episod exact pe trenul care ne ducea la Agra, dupa care m-am revenit ca prin minune, acolo in Goa). N-am apucat sa merg la medic inainte de plecare dar mi-am promis ca daca ies cu bine din concediu, cand vin inapoi imi fac o programare. Am facut azi cerere de vizita la medicul de familie, pe site-ul dispensarului, probabil saptamana viitoare ajung acolo.

Despre concediu am sa scriu cand o sa am timp pe blogul de calatorii. Poze am pus pe FB, o sa pun cateva si aici, dar mai multe pe blog. Caci de maine, inapoi la ale noastre, cele lumesti!

O saptamana buna tuturor.

Edit ca am uitat sa scriu: de data asta casa a ramas pe cele mai bune maini cu putinta. Mama a venit la noi cu doua zile inainte sa plecam si a stat singura sa fie gazda in casa, sa nu avem grija animalelor si mai ales a lui Morgan pe care trebuia sa il ducem la un pensionat din nou. A fost tare bine sa revenim in casa in care cineva a facut curat, a strans bradul si ornamentele de Craciun, a facut mancare. Mersi mami!!!

3 comments on “Acasa

  1. Cu cea mai mare placere…mi-a placut sa reluam prietenia cu Morgan,sa incepem o „prietenie”cu Cookie…si sa ma bucur de aerul curat de iarna de aici si sa va astept cu drag.

  2. bine ai revenit!!

    Superbe pozele, absolut superbe! Le-am vizionat de 3 ori …

Lasă un răspuns

