6 comentarii

de azi

Azi cand am iesit din spital, usa era proptita cu o piatra. E usa pe care circula personalul, dar mai ies si pacientii la cate o tigara si cum nu pot intra pentru ca e usa securizata (se intra numai cu cartela), pacientii proptesc usa. De data asta insa, in fata intrarii era cazut pe jos un barbat, alaturi era un rulator(o chestie pe roti de care se ajuta batranii sa umble) si el mormaia ceva imperceptibil. Eu m-am panicat, sotul s-a repezit la el si l-a intrebat ceva, sa verifice daca era constient. Era prabusit aproape pe burta. A mormait ca vrea sa il ajutam, era constient. Am strigat si eu cu ce sa ajut, sotul mi-a zis sa intru si sa chem personal, eram chiar langa urgenta. Am fugit repede si am sunat la sonerie, cartela mea nu e valabila in zona aceea, am chemat ajutor. Au venit doua asistente si apoi a treia, care a fugit inapoi sa mai cheme pe cineva cu un pat pe roti. Sotul meu il intorsese pe batran pe o parte, daduse cu capul de asfalt, ii curgea sange. N-au reusit sa il ridice decat 4 persoane, l-au urcat in pat pe o parte si l-au dus inauntru. Eu am ramas afara, sotul s-a dus cu ei. Nu stim mai multe, sper insa din suflet ca am ajuns la timp. Nu stim de ce a iesit, nu stim de cat timp statea prabusit in frig, era doar in pulover, nemiscat…

6 comments on “de azi

  1. Of, tocmai ma pregateam sa te felicit pentru celalalt articol cu India, citit pe nerasuflate.

    Sper sa se termine cu bine intamplarea asta.

  2. Off! Evident ca si daca nu fuma putea sa i se intimple asta, dar nu pot sa nu-mi aduc aminte cite induram si eu ca sa pipez o tigara… si am fumat 18 ani! A trebuit sa fac o duodenita ca sa ma las acum 5 ani !

    • Da, evident, putea iesi afara din varii motive. Eu nu stiu cum e sa fumezi, m-au afumat ai mei toata copilaria si adolescenta, pana au inteles ca nu mai suportam fumul lor si s-au retras in bucatarie…

  3. sper ca e bine acum.
    De cazut, insa, li se intampla mereu si copiilor, si persoanelor mature, mai ales persoanelor in vratsa. Diferenta ca cei din urma se ridica mai greu, au nevoie de ajutor.

    • Si noi speram, nu stim nimic de el…

      Sigur ca li se intampla, dar cand vezi asa un om cazut pe jos, nemiscat, cam intri in panica…eu una daca nu eram cu sotul nu stiam ce sa fac…el nu ca nu se putea ridica, dar nu se putea misca si era cam ametit, nu prea stia ce s-a intamplat…

Lasă un răspuns

