6 comentarii

Vasaloppet

Pentru cei nu stiti de vestiul concurs de schi-fond suedez, puteti citi aici. Eu inca nu am ajuns sa conduc 90 km cu masina, dar sa ma gandesc ca altii merg cu schiurile atata…

Dar ce m-a impresionat si mai mult, e ca am 4 colege care merg la concurs. Una din ele concureaza chiar acum, la tjejloppet. Celelalte trei vor concura marti, la concursul mare. Au concurat acum doi ani la jumate de vasa, 45 de km adica. Doua din ele sunt peste 50 de ani (una aproape de 60). Ultima are 46 de ani si e cea care concureaza la maratoane de alergari. Ultimul maraton si cel mai mare, un vis al ei de mai multi ani, a fost maratonul din NY din toamna.

Mult succes colegelor mele in primul rand!

6 comments on “Vasaloppet

  1. am inteles ca e sport national.
    E ca si cum romanii se pricep la fotbal. Doar ca suedezii schiaza de mici🙂

    • Si da si nu. Colegele mele nu schiază de mici🙂. Cea care aleargă maratoane a început sa alerge dupa 30 si, dupa ce la 30 de ani a avut cancer la sân si a trecut prin citostatice. Mai mergea pe schiuri cand si cand, nu regulat si numai iarna. Celelalte cam tot la fel, nu te gândi ca au facut asta o viata…

      • wow. Asta e chiar impresionant.
        Si eu am inceput sa alerg la 25 ani, momentan m-am oprit. Intr-o zi,o sa fac semi-marathonul

        • Miscarea eu am descoperit-o dupa ce am ajuns aici, pentru ca toți fac câte ceva. De alergat am incercat dar nu pot, am început sa merg la sala, gimnastica pe muzica si spinning si mai nou la yoga. Lumea aici umbla cu bicicleta chiar si iarna, eu abia am asteptat sa învăț sa conduc masina🙂.

          Mult succes, important e ca ai un obiectiv, sunt sigura ca il vei atinge. Si apoi un maraton, de ce nu?

  2. Nu mai stiu daca ti-am spus : am un coleg care facea jogging. La un moment dat s-a gindit ca daca tot e maraton la Bucuresti, de ce sa nu participe ? Si a participat si a terminat deja vreo 4-5. Are 63-64 de ani acum… deci vreo 58-60 cind s-a gindit sa se apuce de maraton !!! Eu incerc sa nu alerg dupa autobuz/metro pentur a nu-mi scrinti gleznele :-O

    • Hahaha, ai grija de gleznele fine, foarte bine! :))
      De admirat si colegul tau, eu am incercat sa alerg (nu dupa autobuz) si nu pot…

Lasă un răspuns

