Lasă un comentariu

melodifestivalen

Ii spune titlul, festivalul melodiilor. In fiecare an, pentru a desemna melodia care sa repreznte Suedia la Eurovision. Anul asta am fost putin dezamagiti, am tinut cu o melodie, am si votat-o, era singura ce iesea din tiparele clasice si ne-a placut la toti. Ace Wild, o necunoscuta in Suedia, traieste in SUA si compune.

A castigat insa, la diferenta de doua puncte melodia cantata de Sanna Nielsen:

De cativa ani incoace, Suedia are un juriu european ce ii voteaza piesele finaliste. Ace a avut votul Eurpoei, era pe primul loc dar la diferenta destul de mica fata de Sanna, astfel incat votul suedezilor a dus melodia cantata de Sanna la Copenhaga.

Mie mi-a mai placut si melodia asta, desi nu e genul Eurovision:

Edit: Aaaaah l-am uitat pe iubitul meu Martin, primul cantaret pe care l-am savurat cand am ajuns in Suedia, care n-a ajuns insa in finala:

Lasă un răspuns

