6 comentarii

autoportret

Ghiciti cine e?

1. Urasc pestele dar imi plac crochetele de peste
2. Am o pisica, o broasca testoasa si un hamster
3. Mi-e foarte frica de intuneric
4. Cred in stafii si in spirite
5. Sunt lenesa
6. Sunt aproape cea mai mica din clasa la inaltime dintre fete
7. Nu imi place fotbalul dar joc oricum
8. Imi place dubstep si muzica house
9. Pot sa ma uit la filme de groaza fara sa mi se faca frica dar cand filmul s-a terminat devin paranoica
10. In clasa mea sunt 35-36 elevi, nu stiu exact
11. Sunt destul de buna la citit si la inteles engleza dar cand sa vorbesc nu mai stiu nimic
12. Pe toate fotografiile mele de la scoala arat ca o maimuta
13. Cand eram mica aveam par in urechi si aveam breton
14. Am un iubit caruia nu ii pasa de mine si care umbla cu alte fete
15. Mi se pare interesant sa gasesti schelete sau oase de animale moarte in padure (suna creepy, stiu…)’
16. Construiesc case din toate cutiile de carton care imi cad in mana
17. Animalele favorite: caii, bufnitele, pisicile si lupii
18. Am fost intoleranta la lactoza
19. Celalalt nume al meu este Petra
20. Am promis ca scriu 30 de lucruri despre mine dar sunt atat de lenesa ca ma multumesc cu 20

Completari: nu stim daca a fost intoleranta la lactoza, avea probleme intr-o vreme cu laptele si ii trecea de la cel fara lactoza, dar stim ca intoleranta nu trece.

6 comments on “autoportret

  1. 21. Esti talentata la desen
    22. Ai o imaginatie ce-i surprinde mereu pe cei din jur.
    23, Esti vesela si mereu zambesti.
    24. Gatesti cu placere (cel putin asa se vede in poze.)
    25. Esti independenta si ambitioasa.

    si daca nu gasesti inca cinci…

  2. Hahaha, trebuie sa i le arat Cris :)). 24 nu mai e valabil, a fost. Si sper sa mai fie ca la anul incep orele de gatit la scoala, asa a intrat microbul si in Diana :).

  3. 26. Cred ca daca mama ta ar fi trimis cartile tale la o editura, ai fi fost deja o scriitoare faimoasa.

  4. 27. ma enerveaza uneori mama, care uite ce scrie despre mine pe blogul ei.

Lasă un răspuns

