2 comentarii

Breathless

Daca nu l-ati vazut, vi-l recomand din suflet! Pe mine m-a cucerit de la episodul pilot, a fost o intamplare sa ramana tv-ul in sambata aceea pe programul pe care se terminase inca o etapa preliminara pentru Eurovizion. Muzica superba, apoi mediul anilor ’60 in care esti transpus direct si care dupa mine e redat foarte bine atat ca scenariu, costume, regie si joaca actorilor. Iar rochiile, ah rochiile femeilor…atat de feminine!

S-a terminat sambata asta prima serie, eu sper la o a doua, prea s-a terminat nicium, lasa de dorit continuarea.

Pana atunci insa, ne vom delecta cu Selfridge, seria a doua.🙂

O fotografie din film, foarte sugestiva, pentru cei ce l-ati vazut veti intelege:

Si actorul meu preferat din serial, Jack Davenport:

2 comments on “Breathless

  1. din ceea ce scrie pe net inteleg ca nu va mai fi o a doua serie. acum l-am gasit in sfarsit pe net, si imi place. dar tot pe net scrie ca-i un fel de clona a lui „Mad Men” – poate reusesti sa-l vezi pe asta, macar are 6 serii. mie mi-a placut mult.

    • Acum am citit si eu…cand scrisesem postul, era vorba si de continuare…pacat. Poate se razgandesc.

      Mersi, o sa vad ce si cum, nici cu Anatomia lui Gray n-am putut tine ritmul…d-apoi cu un seriual de 6 serii!!!! In plus nu cred ca am unde il vedea pe net, la noi nu e ca in Ro🙂.

Lasă un răspuns

