4 comentarii

repetitiv

Incerc, an de an sa tin minte cate o zi mai speciala, primavara: cand s-a topit zapada, cand temperatura a trecut trei zile la rand peste 0 grade si a venit oficial primavara, cand pot sa ies la plimbare fara cizme si in haina mai subtire, cand facem primul gratar in curte…cand…

Sigur ca nu imi iese si nu tin minte decat aproximativ (noroc cu fotografiile, ca ma mai uit la date). Dar azi am facut primul gratar de anul asta, e drept ca deja era cam tarziu si umbrele copacilor (neinverziti inca) au facut umbra si cele 6-7 grade s-au simtit ca atare. Pana a fost soare, am stat in maieu si mi-am ridicat pantalonii pana la genunchi, pe un scaun pe terasa. Erau nici mai mult nici mai putin decat…30 de grade! Cam asa era pe la mijloc de aprilie, atunci faceam primul gratar, cam pe la 12 grade la umbra…putin mai cald, da. Insa acum ne-am „grabit” pentru ca aici trebuie sa profiti de fiecare zi cu soare ce o ai. Fara discutie!

De maine va fi mai lunga dupamasa, am de gand daca vantul si temperatura ma lasa, sa profit de fiecare dupamasa libera dupa job si sa ma plimb pe malul marii. Am declarat public!😉

De azi: DSCF6872

DSCF6874

DSCF6876

DSCF6878

DSCF6880

DSCF6883

DSCF6885

4 comments on “repetitiv

  1. Sa ai zile cu soare,cel putin dupamesele!Plimbare placuta!

  2. sunt adorabile pozele!
    Ala e motanul colocatar? Frumos exemplar.

Lasă un răspuns

