5 comentarii

fara chef

Sunt asa de o vreme buna. Fara chef, suparata, nervoasa, stresata. Nimic si nimeni nu imi intra in voie, plang uneori din nimic, nu mai inteleg glumele. Nu mai sunt eu, nu ma mai recunosc. Lumea in jur e rabdatoare uneori, alteori isi pierde si ea rabdarea si nu ma mir. Nu am scris si nu voi scrie mai multe despre asta. Vreau doar sa intelegeti lipsa mea de aici si de oriunde.

Stiu ca am tot ce mi-am dorit, ca am muncit mult pentru a avea si ultimul lucru ce lipsea, un job bun si la care sa merg cu placere. Iar cand l-am primit, parca s-a scurs totul…parca am ramas fara obiectiv, fara un scop, fara lupta. Sa fie si asta unul din motive? Poate. Poate e si primavara asta nauca ce ma da peste cap an de an. Dar an de an am renascut cu soarele si lumina, acum sunt ingropata. In ganduri, in framantari, in stiu eu ce? Unii spun ca e varsta, dar eu ma simt tanara🙂.

In alta ordine de idei, voi mai lipsi de pe blog. 10 zile vom fi in Romania si voi incerca sa ma relaxez. Vor fi sarbatorile de Paste, va fi ziua mea, va fi mai cald decat aici, ma voi intalni cu oameni dragi.

Iar cand ma voi intoarce voi avea o primavara mai mult.

Sa aveti zile frumoase, senine si sa aveti Sarbatori Fericite!

5 comments on “fara chef

  1. Cred ca vacanta in Romania iti va prinde bine. Eu va doresc vacanta placuta si paste fericit.

  2. Parca m-ai descris pe mine in prima parte a articolului. Inainte eram si eu super rabdatoare, dar o data cu oamenii astia schimbatori, m-am cam saturat si mi-am schimbat si eu atitudinea.
    Sunt sigura ca vremea e de vina, aici ploua de 3 zile, e frig si bate vantul. E enervant, pentru ca am asteptat vremea buna toata iarna. Si-acum nu mai vine, iar eu nu mai ies din paltonul de iarna.
    M-am lungit cam mult, ceea ce voiam sa spun e ca te inteleg perfect.
    In acelasi timp iti spun sa fii optimista, zile mai bune vor veni cu siguranta. Vorbeam cu mama la telefon zilele trecute (si ea e plecata in Spania) si imi zicea acelasi lucru, e nervoasa. O nervozitate inexplicabila. Deci, se intampla tuturor. Nu e varsta😀
    Te pup, ai grija de tine si nu te necaji. O sa fie bine🙂

  3. Sa fii iubita, Salmi!
    Viata este frumoasa, oricum!!( chiar asa!!)

Lasă un răspuns

