4 comentarii

fericirea e formata din bucurii

Fata de postul anterior, am o stare sufleteasca mult mai buna. Sigur ca a contat si vacanta in Ro dar am plecat de acasa deja cu o stare mai buna. Mi-am revenit brusc din negura in care ma scaldam, la vorbele prietenei mele dragi G cu care am discutat mult despre ce ma framanta. Am zis brusc ca e cazul sa ma trezesc, ca merg spre nicaieri si drumul meu nu e acela. Iar apoi bucuriile nu au incetat sa apara. Mici, mai mari…nu conteaza. Dar iti umplu sufletul si simti ca viata e frumoasa.

O sa ma opresc doar la cateva din bucurii desi ele au fost mai multe, mult mai multe.

Primele bucurii au fost intalnirile cu cei dragi, cu matusa mea, cu matusa si unchiul lui Ovi, cu fetele ei, cu nasii mei, cu prietenele mele dragi G si M, cu familiile lor, cu copiii lor si ai nostri dupa cresterea carora masuram trecerea anilor.🙂

Apoi masa de ziua mea cu mama, matusa si nasii mei, a fost minunat sa ii am langa mine de ziua mea.

Au fost apoi felicitarile, cadourile, surprizele facute de toti cei dragi. Va multumesc tuturor, au fost speciale si deosebite fara exceptie. O sa mentionez cea mai mare surpriza si bucurie ce mi-au facut-o matusa lui Ovi in colaborare cu fetele ei. Un tort de ziua mea! Mi-a venit sa plang, nu m-am asteptat la asa ceva, a fost un moment special si le multumesc inca o data.

IMG_3922

Si ca de fiecare data cand mergem in concediu, venim cu cate o melodie. De data asta ni s-a pus „pata” pe Smiley cu Acasa. Si o sa ne amintim mereu de fetita de 5 ani a prietenilor nostri dragi (M stii despre cine e vorba🙂. A fost tare tare scumpa si e ceva extraordinar sa o vad de la un an la altul cum creste si evolueaza. E speciala, sa stii. Am fost tare curioasa sa vad cand vine iubita acasa :)).

Ce mai pot sa adaug? Sa va bucurati, sa va lasati sufletul sa vibreze la orice bucurie mica. Fericirea e alcatuita din ele, trebuie doar construita. Din interior.

4 comments on “fericirea e formata din bucurii

  1. daaa….Smiley ramane iubitul lui Sofia!
    Vad ca te-a facut curioasa si te-ai documentat cum sta treaba cu „iubita”🙂

  2. Ai mare dreptate si ma bucur ca ai reusit sa-ti dai seama ca exista bucurii mici care fac fericirea mare.Sa nu uiti asta nici odata si vei fi fericita.Te pup.

Lasă un răspuns

