Lasă un comentariu

cresti (2)

Ieri seara m-ai asteptat iar. Sa imi povestesti cum a fost ziua ta. M-ai asteptat si surprins in usa, cand am intrat, cu un buchet de flori, narcise si zambile.

10298856_10152331822117910_4990370722242081094_n

Si cu un bilet langa, de urari de ziua mea, cu intarziere. Mi-ai zis ca le-ai cules de pe drum, cand ai fost la magazin cu prietena ta. Asta pentru ca desi te-ai straduit, nu ai reusit sa termini la timp ceea ce lucrezi in lemn la orele de atelier. O sa fie mai tarziu, nu-i bai.

Apoi mi-ai povestit iar de orientering, de data asta ai gasit un soricel mort in padure, pe care l-ai inmormantat. Apoi profesoara ti-a dat dezinfectant sa te speli pe maini.

Si ca esti iremediabil si fara succes indragostita iar de acelasi baiat de acum 4 ani. Dar el iubeste pe alta. Si tu ma intrebai ce are „ea” si nu ai tu? Cum sa iti raspund eu??? Pentru mine tu ai TOT, dar asta nu te face in ochii altora ca si in ai mei. Te-am intrebat ce te face sa il iubesti pe el, el ce are special. „E rebel” mi-ai raspuns. „Ca si mine!” O fi „ea” mai rebela ca tine? de il atrage pe el? te-am intrebat. „Mda, poate…” mi-ai raspuns. „Nu ii place sa respecte nicio regula. Daca ne jucam impreuna ceva joc, trebuie sa schimbam dupa cum vrea „ea” regulile, daca nu ii plac. Eu cred ca nu e prea bine sa fii asa, cateva reguli trebuie respectatate” ai spus mai departe. Si te-am aprobat, mandra ca esti a mea🙂.

Te-ai bucurat apoi ca luni ai calarie din nou, o vrei pe Ludmilla de data asta, dupa ce ai plans ca nu vrei sa il schimbi pe Janne. Si eu m-am bucurat ca ai facut o alegere noua.

Lasă un răspuns

