6 comentarii

o saptamana

S-a scurs repede, trec zilele ca gandul, acum a fost sambata, acum e sambata iar.

Am fost ca porumbeii pe insula, de data asta eu cu volanul in brate si cu comanda la pedale, am constatat ca sunt un sofer din ce in ce mai bun. Pana acum, asta a fost cel mai lung drum pe care am condus.🙂 Am fost prin locuri dragi noua, pe care le revedem periodic, nu ne saturam de ele.

Saptamana a continuat cu mine incepand pe waranmottagningen, cu zile in care mi-am pus mainile in cap gandindu-ma ce mi-a trebuit, pentru ca apoi sa imi placa din ce in ce mai mult. Noroc cu ziua de miercuri in care am lucrat dupamasa si am fost deci pe laborator si cu ziua de joi care a fost libera🙂. Saptamana viitoare la fel va fi, joi dupamasa si vineri libera…doua-trei zile deocamdata e ok pentru invatat lucruri noi si interesante.

Apoi miercuri s-a prabusit o veste nasoala peste Silvia, se pare ca scoala de calarie nu va mai avea cine sa o continue, cel care are acum caii si scoala nu poate sa continue si inca asteptam un verdict daca e altineva cine sa preia sau se duce totul de rapa. Ei bine au fost plansete, cerinte de cumparat calul drag, plansete iar ca nu se poate si in final resemnarea…sau speranta ca poate, poate…

Iar azi e sambata iar, cu soare, vreme frumoasa de haladuit, sa vedem cum ne organizam.

Un weekend frumos!

IMG_4016

IMG_4029

IMG_4031

IMG_4036

IMG_4039

IMG_4042

IMG_4051

IMG_4086

IMG_4102

6 comments on “o saptamana

  1. Imi pare tare rau pentru Silvia….sper sa se rezolve cumva problema favorabil si sa poata continua calaria..
    Va pup

    • Nu stim inca, daca se inchide o sa vedem cum facem, e singura scoala care e aproape de noi si putea merge singura…

  2. Totul va fi bine!Va pup

  3. Buna. Imi pare rau ca ramineti fara calorie. Ti-am spus ca eu m-am suit pe cal la Bran si mi-a placut maxim. Pe Eric l-am mai dus de atunci de citeva ori la diverse cluburi pentru asta, dar nu face scoala de calorie, ci doar se suie pe ponei si-l plimba cineva – si lui I-a placut. Veniti la Bucuresti, aici sint o multime de cluburi🙂.

    • da, e clar se pare, va trebui sa gasim alta scoala, deja caii sunt vanduti…Eh, nu trebuie sa venim la Bucuresti, sunt si aici destule scoli de calarie, asta era insa cel mai bine amplasata, mergea Silvia singura cu bicicleta, la altele va trebui dusa-adusa. Asta era problema.🙂

Lasă un răspuns

