7 comentarii

pagini de jurnal

Astazi…am fost harnica! De dimineata ne-am strans cu vecinii in curtea comuna, am facut curat, am tuns tufele, am plantat flori, o sa se curete unul din locurile de nisip nefolosit (decat de pisici, in scopuri de toaleta) si o sa punem pamant si vom semana iarba. Asta va face defapt cineva saptamana viitoare, sunt cativa vecini care stiu ce au de facut. Pentru ca am fost harnici si intr-o ora jumate am dat gata curtea comuna, am trecut la cea personala. Greblat, adunat frunze din toamna, uitat urat la muschiul care se intinde de la an la an tot mai mult (trebuie sa facem ceva contra lui!). Diana m-a ajutat si a carat doua roabe la locul unde aruncam gunoaiele de genul asta. Apoi am trecut la flori si am pus flori de sezon in toate ghivecele ce hibernau din toamna goale, am mai pus si in pamant, am facut intr-un cuvant frumos in jurul casei.

Afara…soarele se duce incet-incet dupa garaj si umbra se pune peste geamurile sufrageriei, o sa pot trage sus in curand parasolarele care sunt un must in zilele de primavara-vara si toamna. In rest, nu prea vedem soarele🙂.

In gradina…e frumos acum. Au inflorit lalelele, zambilele perle, restul florilor sunt „i gång” adica in crestere, imediat vor inflori lacrimioarele. Am pus petunii, margarete si panselute. E o placere sa stau pe tearasa, la soare.

In casa…se aud chiotele fetelor adolescente, aproape mature. Sunt doua colege ale Dianei la noi, au venit cu un tort facut de ele, super gustos!

In bucatarie…voi merge imediat, sa fac cina. Azi am fost mai putin acolo, doar ce am incalzit mancare si am mancat de pranz.

Ce mai mesteresc…m-a reapucat dorul de facut fotografii, asa cum faceam pe vremuri. Trebuie insa sa gasesc momente prielnice, dorinta exista. Deocamdata am facut cateva duminica trecuta si le-am prelucrat. Le voi pune pe blogul de fotografii care hiberneaza de mai bine de 3 ani…

Sunt imbracata…cu blugi, pantalonii mei de zi cu zi si un tricou. N-am mai apucat sa ma dezbrac de cand am fost la magazin sa cumpar flori si cele necesare pentru pizza.

Am invatat…ca am nevoie mereu de ceva nou sa ma tina in priza.

Ma gandesc…ca trebuie sa ma reapuc de sport, ma doare al naibii mana stanga de la greblatul de azi…

Astept…concertul lui Robbie Williams din 15 mai.

Sunt recunoascatoare…pentru tot ce am si ce sunt.

Muzica ce o ascult acum…momentan niciuna, dar recent am ascultat cateva din melodiile ce vor concura la Eurovision saptamana viitoare. Imi place cea a Ungariei:

Ce filme am vazut…nu multe, am pierdut episoade din Anatomia lui Gray, am lucrat multe miercuri la rand (cand ruleaza la noi la tv) de dupamasa. Incerc sa le recuperez.

Ce carte citesc…e si in dreapta paginii: Roaga, Mananca, Iubeste. Imi place mult de tot.

Un citat pe saptamana: „Peste douăzeci de ani vei fi dezamăgit din cauza lucrurilor pe care nu le-ai făcut, nu din cauza celor pe care le-ai făcut.”
Mark Twain

Fotografia saptamanii…La rascruce de vanturi, Gotland

IMG_4038 (2)

Planuri pe saptamana viitoare…marti la dentist (scos a doua masea de minte), vineri la tuns, sambata finala Eurovision. Ajunge?🙂

7 comments on “pagini de jurnal

  1. Foarte frumoasa melodia…
    Ce bine ca ati reusit sa aranjati si curtea comuna si gradina voastra.
    Va pup

    • Eu am aranjat🙂. Doar Diana m-a ajutat cu doua roabe, bun si atat. Ovi e la munca, inca nu a venit acasa. Dar a fost ok. Iarba trebuia tunsa si eu nu m-am apucat, am facut cat am putut eu. Trebuie sa facem ceva cu muschiul ca e muuult si urat de tot, ne papa toata iarba.

      Pup si eu!!!!

  2. Vai ce mi-ar placea si mie sa stau la curte, sunt o impatimita a florilor, si tare suparata am fost cand mi-a murit una, de cand mama a plecat, a dat toate florile si cum eu ma duc acasa foarte rar, mi-am luat cateva flori si am grija de ele ca de ochii din cap :)) Si aici vremea e capricioasa, dar temperaturile sunt considerabil mai ridicate🙂
    O saptamana frumoasa sa ai :*

  3. Pe 15 mai sint la balet. Iti pun link-ul catre trailer (http://www.operanb.ro/spectacol/la-sylphide) pentur ca intradevar se vede ca actuala conducere a ONB se straduieste sa faca ceva treaba.
    In rest… iti urez spor la indepartarea muschiului, dar sa nu-mi ceri vreun sfat ca nu stiu cum se procedeaza😀.

    Salutations!

    • Balet? interesant, nu stiu daca m-as duce la balet…la opera as vrea, o sa mergem si acolo nongång🙂.

      ah, cu muschiul…cred ca trebuie sa ducem la analiza pamant, cica e prea acid probabil si trebuie tratat…

  4. ~`melodia Germaniei, de aseara. Mi-a placut cel mai mult. Da, si cea a Norvegiei.~~
    Si mie!1

    Pupici si saptamana buna, Salmi!

Lasă un răspuns

