4 comentarii

pagini de jurnal (2)

Astazi…am dormit pana tarziiiiiiu. Tinand cont ca Eurovizion s-a terminat aseara la 00.15 si am ajuns acasa la 00.35, nu e de mirare.

Afara…ploua marunt, a toamna/primavara, cerul e inchis si nu e nimic tentant. Ma uit pe geam la flori si iarba, la muschiul care e tot acolo.

In gradina…creste iarba, florile si ciripesc pasarile. Asa, pe ploaie.

In casa…miroase a cafea proaspat facuta, abia ce am luat micul dejun si am citit pe net tot ce se putea despre Conchita🙂. Stam fata in fata, eu cu Ovi, fiecare la computerul lui, fetele sunt sus in camerele lor, e liniste…se aude numai tacanitul tastelor laptopului meu.

In bucatarie…azi nu voi gati. Am mancare de vineri, yupiiii!

Ce mai mesteresc…tot la fotografii. Am dat in „boala” sepia. Le postez pe FB, cine vrea, poate sa le vada.

Sunt imbracata…in haine de casa, aka trening.

Ma gandesc…ca nu am mai scris pe blog, nu mai am timp si nici prea multe de scris. Cand stai zi de zi 8 ore la munca, vii acasa si nu mai ai timp de alte chestii decat de citit cate ceva pe net, mesterit fotografii si probleme de casa, ce sa scriu?🙂 Probabil jurnalul asta va inloui postarile. Mi se pare mai usor sa scriu la „tema”.🙂

Astept…tot concertul lui Robbie Williams🙂.

Sunt recunoscatoare…tot pentru ce sunt si ce am🙂.

Muzica ce o ascult…e melodia Germaniei, de aseara. Mi-a placut cel mai mult. Da, si cea a Norvegiei.

Filme si carti…nimic special saptamana asta.

Citatul saptamanii…”Se spune că timpul schimbă lucrurile. În realitate tu ești cel ce trebuie să o facă.”

Fotografia saptamanii:

DSCF5392 (2)

Planuri pe saptamana viitoare: trei zile de munca, apoi doua la Stockholm in doi, un concert si duminica la munca iar. Cam atat…

4 comments on “pagini de jurnal (2)

  1. tot liniste si pace e la tine… nu ti am zis, dar ma gandesc uneori la tine, la inceputurile voastre, la curajul ce l-ati avut. acum e bine , va e bine. cand e bine nu prea ai ce sa scrii , ai observat?🙂 lasa sa fie bine.

    • Multumesc Vavaly…inceputurile sa stii ca au fost ok, ce a urmat pe urma m-a dezechlibrat. Eh, scriam si cand era ok, cand aveam timp sa descopar lucruri noi, ce me uimeau. Acuma totul e atat de normal, iar cum am scris, e numai munca si acasa… ce sa scriu?🙂

  2. Astazi mi-am revizitat bloguletul cu nostalgie si prima vizita a fost apoi la tine , asa am simtit. Si la noi ploua ca in Anglia, cu putine optiuni pentru umplut timpul, adica servici, acasa, cate o carte din cand in cand, ceva treburi si… bufff! Si eu am schimbat radical serviciul luna aceasta. Citatul saptamanii este extrem de potrivit perioadei, chiar daca schimbarile astea se aduna si intr-un fel mai… nepotrivit. Este tare primitor, frumos si placut la tine, eu astept multe fotografii si povestiri. Fetele ce mai fac? Te pup cu mare drag!

    • Irina, bine ai revenit! la noi a fost soare si frumos ieri, cea mai frumoasa zi de pana acum, anul asta. Jurnalul e de saptmana trecuta🙂.

      Fotografii pun pe FB mai nou🙂. Fetele sunt ok, nu le place sa mai scriu despre ele, asa ca pauza🙂. Te pup si eu cu mult drag!

Lasă un răspuns

