4 comentarii

pagini de jurnal (3)

Astazi … m-am trezit la ora 5.30 pentru ca am lucrat tura de dimineata. Indecent de devreme incep turele de weekend, la ora 7!

Afara…se chinuie de dimineata sa picure, pana la urma s-a razgandit si acum pe seara a iesit soarele, strecurandu-se prin geamul de la sufragerie.

In gradina…se scutura lalelele, macrisul a dat floare, alte lalele, mai tarzii asteapta imbobocite sa se deschida. Azi am vazut in zonele mai insorite ca a inflorit liliacul, in curand va fi si al meu!

In casa…e liniste, fiecare butoneaza pe aparatul sau. Stau cu o bere Corona in mana, mai iau cate o gura. Tocmai am terminat de mutat patul din camera Silviei jos in garaj (eu am ajutat la carat numai), Ovi l-a demontat. Apoi Ovi a pus ca pat nou al Silviei, vechiul pat al Dianei. Am pastrat o saltea in camera Dianei, pentru zilele cand va veni mama la noi. E nemultumita (fata mea) ca salteaua ii ocupa spatiu vital. Aud din ce in ce mai des cum asteapta sa se mute..si ma aud pe mine, la varsta ei. Cand inca dormeam in aceeasi camera si acelasi pat cu sora mea. Am avut patul meu, desi in camera cu inca doua tinere, abia in camin la Cluj, ca studenta. Cand mergeam acasa la ai mei, tot cu sora mea in pat dormeam.🙂 Deh, vremurile s-au schimbat, lumea tot nemultumita e🙂. Numai mama sa nu fii!!!

In bucatarie…e liniste. Silvia a mancat pranzul, Ovi a pus vasele la spalat…nimic special.

Ce mai mesteresc…fotografii, cum stiti deja!

Sunt imbracata…in pantaloni de casa si tricou.

Ma gandesc…ca as vrea sa dorm…sunt obosita, nu prea am chef de nimic. O fi si berea de vina…

Astept…nu stiu…zile frumoase, calde de vara, concediu…sa colindam pe insula…sa facem plaja, sa lenevim…

Sunt recunoscatoare…ca sunt din nou sanatoasa. Ca perioada neagra a trecut, ca pot din nou sa mananc ce mancam si inainte si sa nu mai am probleme…cate nasoale poate face psihicul bolnav…

Muzica ce o ascult…Robbie Williams, melodia mea preferata pe care a cantat-o si la concertul de vineri. E inregistrarea mea, filmata cu mobilul, am pus-o pe youtube🙂.

Citatul saptamanii…”Ai curajul să îți asculți inima și intuiția! Ele știu deja ceea ce vrei tu să devii cu adevărat.”

Fotografia saptamanii:

IMG_1953 (2)

Planuri pe saptamana viitoare…Nimic deosebit, doar 6 zile de munca, continuare pe Waranmottagningen, mi-e dor de laborator…Azi am constatat ca uit daca nu lucrez ritmic acolo.

4 comments on “pagini de jurnal (3)

  1. Superba poza,superba melodie si cea ce e cel mai important lucru ca te simti bine.
    Ma bucur tare mult…:)

    • Da, e cel mai important, sa stii! Nici nu mai stiam cum e sa mananci cu placere, fara ganduri ca o sa te simti rau pe urma…huh!

      Pupi mami!

  2. Sa ai o saptamina buna!😉

Lasă un răspuns

